-=tek=- Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hei! Har en kompis som skal montere dump valv på sin audi a4 tq 1997mod. Lurer derfor på hva som må gjøres og hvilken dump han skal kjøpe? Det må være en med HØY psjjj lyd:) Siter -Lexus IS200 sport [x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A|ekS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hei! Har en kompis som skal montere dump valv på sin audi a4 tq 1997mod. Lurer derfor på hva som må gjøres og hvilken dump han skal kjøpe? Det må være en med HØY psjjj lyd:) Ikke dump i det hele tatt. Kjøp et ordentlig luftfilter og Forge resirk. ventil.. Det anbefaler jeg hvertfall. Har det samme på min, og gir mer enn nok lyd :thumb Siter 1997 Audi A4 1.8Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=tek=- Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke dump i det hele tatt. Kjøp et ordentlig luftfilter og Forge resirk. ventil.. Det anbefaler jeg hvertfall. Har det samme på min, og gir mer enn nok lyd :thumb Han vil ha dump valv lyden.. Hvordan lyd blir det av filter og resirk valv?? Siter -Lexus IS200 sport [x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Har en til salgs jeg. Skal ha 700 for den (+ det posten skal ha for å sende den om den skal sendes), det er med trakt og høy psjj lyd. Sølvfarget med stempel justering. Går du inn på http://www.krbtrading.no/ og under turbo så ser du den i høyre hjørne. Si ifra.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg