e stens Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Vurderer å dra på mitt første vag treff 3-4 juni på våler.. Flere her på forumett med corrado som skal dit?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til både jobb og å gjøre ferdig biln, men får prøve mitt beste!.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 jeg kommer, med bilen seff :D vet ikke helt om jeg får den i pen nok stand til å stille ut da :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 da kan du få capsen din:P hehe.. jeg kommer på søndag, det er da det er utstillings dag:D Lørdag er det banekjøring! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg skal dit og, se link Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 irriterer meg så jævelig for at jeg ikke får vært med dit Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Vurderer å dra på mitt første vag treff 3-4 juni på våler..Flere her på forumett med corrado som skal dit?? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til både jobb og å gjøre ferdig biln, men får prøve mitt beste!.. VAR DET NOEN AV DERE SOM VAR PÅ GATEBIL,HELGEN? VÅLER BANEN. EVENTUELT SÅ DERE DEN KOKS GRÅ CORRADOEN SOM KJØRTE PÅ BANEN, M3 E36 HADDE INGEN SKJANS MOT DEN:boxers :boxers :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hmm, kan det vere Marco som har fått prosjektet sitt på veien? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hmm, noen som vet? Hørt om Marco sin, men trodde ikke den var klar enda... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Marco sin kalles jesusbilen, og det heter den så vidt jeg vet fortsatt. Så den for to uker siden og ingenting som minnet om oppstart der med det aller-aller første. Han kommer nok snublende en eller annen gang i løpet av sesongen. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0_G60 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Så kun en Corrado på gatebil i helgen. Og den var iallefall original utvendig og med originalt eksosanlegg. Så heller ikke at den kjørte på banen i alle fall. Siter Nissan 200SX -97' Corrado G60-93'(Evighets Prosjekt) Transporter2.4D-94',verkstedvogn/bruksbil;BMW 325i-91'(X);CorradoG60-90',(X);BMW318is-91',(X);Transit(X);Golf(X);Pajero(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hvordan så den ut da? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hvordan så den ut da? DET VAR EN KOKSGRÅ/DIAMANT SVART CORRADO MED MOMO DEKOR PÅ DØRENE. DET VAR FEITE FELGER OG FET BIL. DET VAR JÆVLA KULT Å SE AT M3 E36 BLE FLIST FORBI:wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 DET VAR EN KOKSGRÅ/DIAMANT SVART CORRADO MED MOMO DEKOR PÅ DØRENE. DET VAR FEITE FELGER OG FET BIL. DET VAR JÆVLA KULT Å SE AT M3 E36 BLE FLIST FORBI:wave OGSÅ STOD DET PÅ GRILLEN DAHL BACK RACING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg