Gå til innhold

Et lite spørsmål..

Ranger emnet

haoarox

Anbefalte innlegg

man skjuler det pga dersom noen uønskede ser at man har gjort forandringer med bilen og ikke vært å fått det godkjent *og kanskje ikke planlegger å gjøre det i nærmeste fremtid*

vet om flere tilfeller hvor man har lagt ut litt bilder og "info" for så og få brev om å vise bilen til BT... :deng

såe har man ikke alt i orden såe er det en fordel å sladde reg.nr... :assman :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skjuler det pga dersom noen uønskede ser at man har gjort forandringer med bilen og ikke vært å fått det godkjent *og kanskje ikke planlegger å gjøre det i nærmeste fremtid*

vet om flere tilfeller hvor man har lagt ut litt bilder og "info" for så og få brev om å vise bilen til BT... :deng

såe har man ikke alt i orden såe er det en fordel å sladde reg.nr... :assman :driving

Biltilsynet er ikke den værste oppmerksomheten man kan få da. Det var jo en forumadministrator på et visst bilforum, som stjal en prosjektbil fra et av medlemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltilsynet er ikke den værste oppmerksomheten man kan få da. Det var jo en forumadministrator på et visst bilforum, som stjal en prosjektbil fra et av medlemmene.

jah.. sier noe der også.. tyveri er lettere å "gjennomføre" dersom man legger ut all info om bilen osv på nettet..

da jeg så en bil jeg hadde lyst å vite mere om på kontaktet jeg naboen, der fikk jeg eiers navn på bilen.. og klikka på gule sider, vips der sto navn og telefonnr.. jeg ringte karn og hørte om han var interessert i å selge bilen..

såe det er ikke "vanskelig" å spore opp noen, iallefall dersom man har reg.nr. da er det jo bare å ringe BT så kan man få så og si alt man vil ha av info..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt paranoid etter diverse skrekkhistorier her :P

Men seriøst, planen min var å chippe bilen og godkjenne den med ny effekt, men då må eg vente til neste år pga bruktimportering.. Derfor tenkte eg at det var greit å ikkje ha skiltnr synlig, selv om de som vil kjapt finner ut kem eg er..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider