Gå til innhold

Alucard: Opel Senator-A 3.0

Ranger emnet


Alucard

Anbefalte innlegg

Fargevalget havnet egentlig til slutt på matt svart. Noen som photoshop ferdigheter som kan "lakke" den i matt svart? ;D Og blir ikke styling på den. Bilen blir holdt original både innvendig og utvendig. Kanskje vurdere å skifta pizza rattet. :D Er jo så stort man får problem å sitte skikkelig inni bilen. :p

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vært å hørt på lakkpriser. Kom til å trenge 2 liter lakk og 1 liter herder. + 10 liter med vannfortynner. For å få av den gamle lakken før den nye påførtest. Har også skaffet meg sparkel, tectyl og litt småsnacks. Merker, bærebru og litt små ting skal plukkest av en delebil og monterest på. Nærmer meg storstart nå. Mangler bare å finne et MIG apparat for litt sveising. Prisen ble heldigvis ikke så altfor avskrekkende. :)

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at felgene blir hvite og fargen på bilen er matt svart. ^^ Anlegget er også rearrenged. Blir en 12" Ground Zero med en Helix Dark Blue monoblokk. Seff nye høytalere og en eller annen Pioneer cd-spiller. Men dette blir ikke prioritert før bilen er satt skikkelig i stand. Stay Tuned. ;D

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Senator er grombilen! Men som alle andre må jeg si min mening jeg med; Jeg liker ikke matt sort. Det er forbeholdt amerikanske klenodier, selv ikke på de syns jeg det er pent. Du har rekti nok et GM-produkt, men denne har nå litt mer verdighet enn det. Det var min mening. Ellers, veldig bra at noen tvinner en tråd om en ordentlig bil også!:)

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår