Asim Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hva med det faktum at jenter faktisk tar sånne bilder av seg selv?? Dere klager på gatebil.no..... hva med foreldre?? oppvekst?? hvis disse jentene skal synes synd på, så må det vel taes med i betraktning at de faktisk har tatt bildene selv? Det betyr ingenting?? Samtidig må det også nevnes at terskelen for å sende/ publisere slike bilder har blitt veldig lav. Jeg vet jeg har fått slike bilder tilsendt mange ganger på tlf og mail..... :D Men det å legge ut på nett er vel en annen sak... noe burde kanskje være til privatlivet? Asim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hey HEy! la nå Hapzen være i fred. Snart risikerer dere at jenter skygger unna bilforumet og da sitter vi her som en gjeng gissegisser som maser etter at det er for få jenter på forumet. Blæh! Syns bildet av Hapzen er fint jeg. Så ta deg tid til å lese det jeg har skrevet da.......... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Syns denne tråden sporet litt av her, men det har blitt noe forandring inne på Gatebil babes delen. Det er ikke lenger mulig å opprette babe-profil med mindre man er 16 år. Alle yngre brukere er slettet. Bilder som inneholder brystvorter, kjønn osv blir slettet. Edit: Er 18 års grense på dette nå Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg