erst Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Nice!! Kunne ikke fått bilder av hele bilen med de nylakkerte bremsekalipperene, og bilder av bilen i det hele tatt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Nice!! Kunne ikke fått bilder av hele bilen med de nylakkerte bremsekalipperene, og bilder av bilen i det hele tatt.. :D det kan vi da fixe;) Here you GO!;) det synes ikke så godt men jeg har lakka blinklysa oxo:D Om du vil se mer av bilen så kan du bare klikke på den linken nede der det står SE HER! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Var det vanskelig å få dem av singh? Står nok i haynes-boka, men kjekkt å få tips.. Noe spess jeg bør huske på? Skal gjøre dette FØR jeg får felgene jeg :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Var det vanskelig å få dem av singh? Står nok i haynes-boka, men kjekkt å få tips.. Noe spess jeg bør huske på? Skal gjøre dette FØR jeg får felgene jeg :D det er enkelt som bare det.. foran sitter det umbrako skruer som du tar av bremsekalipperne sånn at du ikke lakker bremseklossen eller skivene.. bak er det med 14pipe og 15 fastnøkkel du åpner opp med.. Så der etter pusser du bort alt støvet GODT! DA MENER JEG GODT.. Lakken fester seg ikke ellers.. Bruk gjærne en stålbørst for å få vekk all dritt;) så etter på kan du begynne å lakke pent og rolig med TYNNE lag og husk avstand VELDIG viktig;) Etter å ha lakka det tar du litt klarlakk på det.. og WOILA så har du lakka bremsekalipperne;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 trenger ikke og ta av caliperne. masker litt. og ta en stålbørste og få vekk det det værste av møkk og dritt. så tar du tynner og vasker der du skal lakkere.så får du det fett fritt osv.så er det bare og lakke. 3-4 lag lakk og hvis du vil ha litt ekstra beskyttelse tar du noen lag med klarlakk.(ikke nødvendigt) men men Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 trenger ikke og ta av caliperne. masker litt. og ta en stålbørste og få vekk det det værste av møkk og dritt. så tar du tynner og vasker der du skal lakkere.så får du det fett fritt osv.så er det bare og lakke. 3-4 lag lakk og hvis du vil ha litt ekstra beskyttelse tar du noen lag med klarlakk.(ikke nødvendigt) men men ja man behøver ikke men jeg syntes det var best;) Tynner er GENIALT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Kan jo alternativt bruke silikonfjerner eller rødsprit. Når det gjelder selve lakkeringa så er det ikke noe stress :) Er det no spess klarlakk da? Må vel ha en slitesterk en.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 tynner er genialt ja :)! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 tror nok jeg ville tatt av caliptern ja :p Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hvis det er enkelt, så ja Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tar man av hele caliptern må vel systemet luftes etter montering igjen...Ting tar tid :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg tror egentlig i såfall det vil lønne seg å maskere godt å lakkere så... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg