Gå til innhold

Gode råd??

Ranger emnet

VW2

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode råd om hvordan unngå små bulker når bilen står parkert? Jeg mener de søte små bulkene som kommer når folk smeller opp døra si rett inn i sia på bilen ved siden av...... Eller er de umulige å unngå? Noen som har noen tricks?? De bulkene er jævlig irriterende........!!

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å finn en plass i enden av parkeringsplassen, sånn at du bare har en bil ved siden av deg, og ikke en på begge sider..

ellers så har man jo sånne plastikk greier til å ha i dørsprekken, sånnt at det er den som tar i mot for bulkene.. fins på biltema.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bruke (Asconas?) tips.. bruk to parkeringsplasser. Da får du god mellomrom mellom bilene - forhåpentligvis :) Men om herr p.vakt liker det, er jo en annen sak ;)

Gå på en båtsjappe og kjøp noen fendere, så klistrer du dem opp etter bilen.. kanskje litt harry. Men det må da være effektivt ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Jeg tar alltid to plasser og jeg betaler for to plasser. Da kan dem ikke si noe selv om dem blir litt grinete til tider..

Problemet med å ta to plasser er hvis det kommer en eller annen smarting som tenker: Her får jeg plass, jeg har da så liten bil.... Men det var ikke så dumt, mange gode råd.

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW2

Noen som har noen gode råd om hvordan unngå små bulker når bilen står parkert? Jeg mener de søte små bulkene som kommer når folk smeller opp døra si rett inn i sia på bilen ved siden av...... Eller er de umulige å unngå? Noen som har noen tricks?? De bulkene er jævlig irriterende........!!

Her er en liten liste:

-Parker lengst mulig unna inngangen på butikksentere

-Bruk 2 plasser, og parker på skrå over disse

-Parker ALDRI ved sidenav en ny møkkete bil, det er det værste som er.

-Parker ALDRI ved sidenav en gammel møkkete bil.

-Parker ALDRI ved sidenav Hyundai, Toyota, Honda, Daewoo, Suzuki, Subaru, Mazda, Ford, Opel, Saab, Citroën, Peugeot, Fiat, BMW, Mercedes, osv

-Parker ALLTID dersom du må parkere inntil noen ved sidenav en gammel strøken bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Her er en liten liste:

-Parker lengst mulig unna inngangen på butikksentere

-Bruk 2 plasser, og parker på skrå over disse

Her er jeg enig.. langt unna inngangen er tingen.. Og skal man parkere på to plasser, må man stå på skrå.. Kjører man samtidig en corvette eller trans-am o.l. så må man jo parkere slik, for i det hele tatt få opp dørene :D

-Parker ALDRI ved sidenav Hyundai, Toyota, Honda, Daewoo, Suzuki, Subaru, Mazda, Ford, Opel, Saab, Citroën, Peugeot, Fiat, BMW, Mercedes, osv

Nå ble jeg forvirret.. :D M.a.o. ikke ved siden av noen som helst bil..!?

Og du glemte å skrive opp reg.nr, og farge :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Nå ble jeg forvirret.. :D M.a.o. ikke ved siden av noen som helst bil..!?

Og du glemte å skrive opp reg.nr, og farge :D

Hehe..

Det jeg mente sånn kort og greit er at man ikke parkerer ved sidenav typiske familiebiler, og biler eid av folk som gir faen, det gjelder stort sett alle europeiske og japanske biler mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein

Hehe..

Det jeg mente sånn kort og greit er at man ikke parkerer ved sidenav typiske familiebiler, og biler eid av folk som gir faen, det gjelder stort sett alle europeiske og japanske biler mao.

Uff du gir deg aldri:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Nettopp, familiebiler er skumle. Spesielt hvis de har små barn som tenker "Lurer på om jeg klarer å trøkke døra igjennom den bilen" eller no sånt....

Men som du sa, parker ved sidenav strøkne, gamle biler, for da bryr de seg, og fordi hvis de smeller døra opp så kan også døra på dems bil bli ødelagt...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Spania en gang sto jeg og en kompis og siklet på en 355 Spyder (da den var ganske ny), etterhvert kom eieren, og skulle kjøre sin vei. Han startet dagen med å dra opp døren og smelle den inn i steinfontenen han sto parkert ved (babaloo beach i puerto banus, hvis noen har vært der).

Jeg husker jeg gikk derfra og var ganske bøs fordi sånne mennesker har sånne biler.

Moralen er at det ihvertfall ikke er noen garanti at bilen er ny og dyr, gjerne tvert imot. Det er nok mye biltypen som har noe å si ja, som Ascona er inne på.

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider