Gå til innhold

gull supra PÅ tilhenger

Ranger emnet


vw-vegard

Anbefalte innlegg

#1:

 

hehe, dette er kanskje ikke av de mest spennende spottingsa, men så Top Secret Supraen på vei til Våler idag :) Ble kjørt på henger til Våler, kjørte den noe på banen idag eller? Noen som vet ?

 

p.s den bilen er BREI ass!

 

#2: på vei mot våler idag, så jeg en F&F stil Skyline (STRØKEN) på en Shell stasjon. Garantert på vei til vålerbanen. Noen som har specs\bilder av denne? Den var en slags lilla\rosa farge så det ut som i sola, med vinge, styling og fet vinyl på siden. Feite felger og. Fikk hakeslepp jeg ass :D

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1:

 

hehe, dette er kanskje ikke av de mest spennende spottingsa, men så Top Secret Supraen på vei til Våler idag :) Ble kjørt på henger til Våler, kjørte den noe på banen idag eller? Noen som vet ?

 

p.s den bilen er BREI ass!

 

#2: på vei mot våler idag, så jeg en F&F stil Skyline (STRØKEN) på en Shell stasjon. Garantert på vei til vålerbanen. Noen som har specs\bilder av denne? Den var en slags lilla\rosa farge så det ut som i sola, med vinge, styling og fet vinyl på siden. Feite felger og. Fikk hakeslepp jeg ass :D

 

Var den lilla/rosa skylinen på henger etter en stor leiebil fra grua auto? isåfall var det japanimport sin 600hk skyline:) skulle være med en fet evo 6 i samme følget.. på prøveskilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at jeg kommer til og se masse rå biler i elverum i kveld... hehe.

morsomst er det på søndag når alle skal hjem etter en helg med bane kjøring.. fra Løten til Våler telte jeg i fjor 6 stk biler som sto på buss holde plasser rundt omkring... får se om det går like hardt for seg i helga.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår