vw-vegard Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 #1: hehe, dette er kanskje ikke av de mest spennende spottingsa, men så Top Secret Supraen på vei til Våler idag :) Ble kjørt på henger til Våler, kjørte den noe på banen idag eller? Noen som vet ? p.s den bilen er BREI ass! #2: på vei mot våler idag, så jeg en F&F stil Skyline (STRØKEN) på en Shell stasjon. Garantert på vei til vålerbanen. Noen som har specs\bilder av denne? Den var en slags lilla\rosa farge så det ut som i sola, med vinge, styling og fet vinyl på siden. Feite felger og. Fikk hakeslepp jeg ass :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 #1: hehe, dette er kanskje ikke av de mest spennende spottingsa, men så Top Secret Supraen på vei til Våler idag :) Ble kjørt på henger til Våler, kjørte den noe på banen idag eller? Noen som vet ? p.s den bilen er BREI ass! #2: på vei mot våler idag, så jeg en F&F stil Skyline (STRØKEN) på en Shell stasjon. Garantert på vei til vålerbanen. Noen som har specs\bilder av denne? Den var en slags lilla\rosa farge så det ut som i sola, med vinge, styling og fet vinyl på siden. Feite felger og. Fikk hakeslepp jeg ass :D Var den lilla/rosa skylinen på henger etter en stor leiebil fra grua auto? isåfall var det japanimport sin 600hk skyline:) skulle være med en fet evo 6 i samme følget.. på prøveskilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 bilder? nei det her vi ikke sett:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Noe sier meg at jeg kommer til og se masse rå biler i elverum i kveld... hehe. morsomst er det på søndag når alle skal hjem etter en helg med bane kjøring.. fra Løten til Våler telte jeg i fjor 6 stk biler som sto på buss holde plasser rundt omkring... får se om det går like hardt for seg i helga.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 bilder? nei det her vi ikke sett:D hehe jeg var på langkjøring med kjøreskolen, var litt vanskelig å få tatt bilder mens jeg kjørte :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg