Golf`3 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Lurte litt på hvordan det ville vært å hatt CrystalEdge, Sort lyktene på min svarte golf ?! Finner dem på http://www.autospar.no Noen som har slike baklykter på sin golf? evt bilder:) Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Crystal edge gjør seg bra på allt! Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Veldig sant det:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 joda, men 40% av alle golfene i norge kjører med dem:P Så lurer på om noen har dem på sin.. altså sotede;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 joda, men 40% av alle golfene i norge kjører med dem:P Så lurer på om noen har dem på sin.. altså sotede;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Syns disse ser ganske bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg har svart golf med de lyktene, ta en titt på tråden min. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Kjøp de svarte som du så på, eller kjøp hvite.. tror det kan bli kult begge deler.. svart siden du har svarte frontlykter! og hvit fordi det kan være kult med litt kontraster.. Legg inn bilde av bilen din og få folk her til åbruke photoshop.. og sjekke hva som spasser best.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 jeg trur jeg vil gå for de svarte ja :) passer best i forhold til hovedlyktene mine ja.. Smekker inn et bilde av "rævva" på bilen, så noen frivillige kan sette inn de lyktene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Noen som har lyst har lyst å prøve seg å sette på CrystalEdge, Sort baklyktene ? bilde av dem er litt lengre opp i tråden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg