blodfisk Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det blir jo den støvsamleren også når du gnir på slike produkter selv om du polerer som bare juling :( Det er ikkje mi erfaring, funka topp på 940'en min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 jeg brukte Black Chrom fra Turtel på min i går.Funka helt fett den ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg klinte på litt Autoglym Bumper care etter at jeg vasket den når snøen var borte. Ble knall resultat, og holder seg fortsatt. Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 black chrome fra turlte funket faen ikke bra på volvo 850, men forklaringen er kanshe at listene rundt bilen er grå og ikke svart da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Varmluftpistol og så slutt finish med auto glym bumper care. Da er de sorte og pene i lang tid! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Viktig å rense porene i plasten FØR man smører på bumper care.. Da blir fargen jevnere, og den blir sittende lenger.. Jeg pleier å bruke silikonfjerner først, hvis de er skikkelig grå. Deretter smører jeg inn med Bumper care i TO omganger, og tørker vekk overflødig "guffe".. Da holder de seg i lang tid etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Black chrome fra turtle funker veldig bra i ca. tre dager, og så er det borte! Har mye bedre erfaringer meg Autoglym bumper care. Som det allerede er nevnt så er det viktig å vaske alt skikkelig først. Bruker man litt ekstra tid så blir resultatet mye bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 stemmer det.black chrom fff funker bra i 3dager;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg