Gå til innhold

Audi 100 = Jeg vil ha

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by tekNetium

En kamerat av meg har kjøpt en 1984 Audi 100 Type44 (?) med en 2-liters femmer med forgasser, og jeg har en ting å si: PLZ GIVE! (for ikke-insatte irc-nerds: "plz give" = Please give (me) = værsåsnill å gi meg) Den lille kjøreturen gav mersmak, må jeg si! Jeg har lenge vært ricelover, men til å være en tysk bil virket den slett ikke ille! Har browset autodb etter A100 nå, og det er jo faktisk flere slike til salgs! Den 15. får jeg lønning, og har da cirka 30K på kontoen, og plusser jeg på de 25K jeg får for Hondaen min (ikke spør; det er totalskadd prisnivå på bilene her oppe) så er jeg oppe i 55K! Og det burde holde til en A100TQ med den nye typen interiør, tror jeg. Om det ikke blir en turboutgave, så skal det iallefall være Quattro, det er en ting som er sikkert! Etter en hel vinter med feilhjulstrekk, skam, fornedring, fastkjøring i nedoverbakke, dårlig selvfølelse, ekkel bismak i munnen etter endt kjøring, kjedelig kjøreopplevelse, og generelt mas om 4WD, så er moralen: "Aldri mere feilhjulstrekk på en bil som skal kjøres på vinteren!"

Og så er jo Audi 100 galvanisert, hvilket er det sterkeste kortet med hele bilen! Her følger bilder av div. Audi 100, og jeg lar bildene tale for seg selv. En bil som er fantastisk pen kan faktisk bli litt bedre med litt mods :)

Jeg har en audi 200TQ som er tilsalgs til rett pris. Bilen er 100% strøken med min øyne. Bilen har gått 148 000 og har nye bremser (ikke kjørt 1 m med faktisk), nye dempere, reimer. Bilen har el speil, vinduer,takluke,stoler. Air condition, servo osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

Jeg har en audi 200TQ som er tilsalgs til rett pris. Bilen er 100% strøken med min øyne. Bilen har gått 148 000 og har nye bremser (ikke kjørt 1 m med faktisk), nye dempere, reimer. Bilen har el speil, vinduer,takluke,stoler. Air condition, servo osv..

Har du noen bilder av bilen?? Hva er ca pris?

`94 Audi S2 coupe

`91 VW Corrado G60

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider