V940R6 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hadde bare blitt senebetennelse da.... svært så puzete dere 2 hade blitt da... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Du vet, 200-eiere må holde sammen. Nei, men Olav sier jeg skal skifte bremsekraftforsterker for ham, så da må han nesten ta litt oppdrag på bilen min også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Du vet, 200-eiere må holde sammen. Nei, men Olav sier jeg skal skifte bremsekraftforsterker for ham, så da må han nesten ta litt oppdrag på bilen min også. sier han som har rampene mine, hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Du kan få de igjen da! :) Du har jo ikke brukt de før en gang, så hvorfor skulle ikke jeg prøve de. Ikke en gang en Peugeot 106 standard kunne kjøre opp på de, måtte rygge den oppå. Hehe! Men da var det gode ting. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Du kan få de igjen da! :) Du har jo ikke brukt de før en gang, så hvorfor skulle ikke jeg prøve de. Ikke en gang en Peugeot 106 standard kunne kjøre opp på de, måtte rygge den oppå. Hehe! Men da var det gode ting. ja, tviler litt på jeg klarer å komme meg opp på de.. tar jo nedi til og med på de nye jævlige fartshumpetypene som er der med sletten senter... ugh.. så jævlige de er. jeg må kjøre midt i veien, så jeg kjører med et hjul på hver hump. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehe, de fjernes nok om ikke så alt for lenge. Jeg tar nedi selv jeg, med eksosen! Men, men... Du fikser km-teller for meg altså. I helgen? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehe, de fjernes nok om ikke så alt for lenge. Jeg tar nedi selv jeg, med eksosen! Men, men... Du fikser km-teller for meg altså. I helgen? jeg kan prøve -- på ditt ansvar. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hm, ble litt mer usikker nå. Tror vi lar den stå slik den er jeg... Kan jo være tidig nok å lure folk til å tro at bilen kun har gått 100k! Det trodde i hvert fall Frydenbø da de tok EU på bilen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hehe.. kmtellern min begynte på 0 da jeg fikk skilter på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvor mye er den på nå? :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg