volvojenta Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 ja da var det klart for rally lillehammer. lagt på en veldig dum dag siden det er gateil på våler :( men men.. noen som har tenkt seg ditt i morge. stiller selv til start. å håper på å ikke ha nærkontakt med noen lyktestolper eller noe annet uten for veien... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Får ha lykke til da Maren. Håper det ikke ender opp som sist ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 rally på lillehammer? hvor da? har jeg ikke hørt no om.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ja du kan det med lyktestolper maren......du skal kjøre rundt...ikke gjennom Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jim klarte jo greit å kjøre rudt lyktestolpen med Subaruen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 http://www.rally-lillehammer.no Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hehe kom ikke igjennom heller. selv om jeg prøvde hardt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Får ha lykke til da Maren. Håper det ikke ender opp som sist ;) takk, kom til mål med hel bil i helga. var utrolig bra følelse selv om plasseringen var på bunn av lista. men har jo ikke hatt lappen et år engang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hehe.. bra kjørt :) *så på deg jeg* :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hehe.. bra kjørt :) *så på deg jeg* :P takk takk... var ikke så veldig bra. men er fornøyd med å kommet til mål :) hvor stod du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bedre lykke neste gang da ;) Alltid gøy at unge prøver seg. Skulle gjerne ha kjørt selv. Men så var det det med penger :shake Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 sto oppe på litra. Rett ovenfor sjikana der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 får se om det snart blir volvo på meg å ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Bedre lykke neste gang da ;) Alltid gøy at unge prøver seg. Skulle gjerne ha kjørt selv. Men så var det det med penger :shake takk takk, neste løp for meg nå blir vel i grimstad tror jeg. skal være kartleser litt før det da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 sto oppe på litra. Rett ovenfor sjikana der :) okey.. huff var der det ikke gikk så bra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg