kfh74 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hei alle scirocco's out there:) Har et problem med min 1991 GT2. Denne ble kjøpt i år 2000, den hadde da gått 125 000 km. Nå har den rundet 165 000 km og har ikke hatt noe problem med den. Utenom at den siden jeg kjøpte den "jager" turtallet på tomgang. går fra 700-1000 omdreininger, opp og ned. Dette er kun på tomgang. Har prøvt å koble fra lamda-sonden og blir noe bedre da. Ble fortalt fra merkeverksted at dette var et vanlig problem med GT2 da det var gammel motor med ny teknologi (les katalysator). Er det andre GT2 eiere der ute som har dette problemet og har en løsning? Har fundert på dette i seks år nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drengen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har samme problem med min -82 Gti. Den ligger og jager nøyaktig som du beskriver, men jeg har ikke fått tid til å finne ut ka som gjør det jeg heller. Men eg vet at det er en sprekk i et gren for vakuumslangene som ligger og suger inn luft. Høres ut som det sitter en sint V8'er nedi huven, men det er det desverre ikkje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 sjekk tomgangsregulator og vakumslanger... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 min varierer fra 1 til 2000 rpm :shake tomgangregulator... hørte jeg "bilmekanikk for idioter?" ..skal ikke være lett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kfh74 Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hmm, hvor finner jeg tomgangsregulatoren?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg