Jonaldo Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Heisann! Noen som har prøvd Gumball3000 på Playstation2? Jeg har ikke prøvd men har sinnsykt lyst på det. Problemet er bare at det koster over 600kr og det gidder jeg ikke å betale...... Er det verdt så mye penger? Har hørt blandede meninger om det. Noen som har blitt lei og vil selge det billig til meg? Legg gjerne ut noen screenshots..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 sjekk ut denne videoen heller, bedre en skjermbilder http://www.sci.co.uk/games/flash.asp?version_id=24&path=Promotional_Video.swf men her er skjermbilder og http://www.sci.co.uk/games/screenshots.asp?version_id=24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Må jo bare ha det spillet! Har bare bilspill fra før og flere må det bli..... Noen som selger det billig til meg eller? Qee: Pen tralle du har fått deg! Se opp for klåfingrede annenrangsborgere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by Jonaldo Må jo bare ha det spillet! Har bare bilspill fra før og flere må det bli..... Noen som selger det billig til meg eller? Qee: Pen tralle du har fått deg! Se opp for klåfingrede annenrangsborgere:) takker :D har nå den råaste kebabraceren i området.. PS ikkje kjøp spillet, spar heller 600 kr og spar de ,så en gang har du råd og delta i det ekte Gumball 3000 ;) tror det er bedre en spillet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Hadde nok vært det kuleste det ja...... Kan være kartleseren da vettu'! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 jeg skal være med i det når jeg har bilen og pengene :) om ca ... LENGE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Unnskyld meg, men jeg har aldri fått med meg hva Gumball 3000 går ut på... har sett videoen, men... Noen som vil forklare?:rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Billøp for de rike! Dyre kjappe biler som kjører som de vil.......... Kult! Politiets mareritt. Dyrt å melde seg på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 jeg kjøpte gummball 300 og angrer meg for det. det er det dårligste bilspille jeg neon har har spilt, ligger langt bak de andre når det gjelder kjøring oxont, spillet har ligget å samlet støv hjemme siden jeg kjøpte det før jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Hvor mye vil du ha for det da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Jonaldo Hvor mye vil du ha for det da???? hvor mye gir du? send meg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Spillet var kult det, men jeg det vil ikke loade fra Sveits til Italia på vei tilbake...... Kan skyldes at plata er litt hakkete, men surt.....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg