Gå til innhold

Tatt av UP ved Moss, noen som kjenner til dette?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=140&Group=Bil&ThreadID=1021997&Thread=Kj%E6re+UP%2E%2E+i+dg+sikret+dere+dagen+min&Page=1

På vei forbi Moss og mot bomstasjonen før siste bomstasjon inn til Oslo ble jeg blåst av to Toyota Supraer (siste modell, type the fast and the furious) og noe som liknet en Corvette eller Ferrari, men all stylingen bak og vingen gjorde det lit vanskelig å si, særlig med tanke på farten.

Ihvertfall, med 144 hk og automat var det ikke noe vits i å henge på (samt enorme vibrasjoner i 120+) så jeg luntet videre. Vel fremme ved denne bomstasjonen hadde disse nissene passert en Ford Mondeo (sølv, stv. siste modell med noen artige blinkende små, blå lys i grillen). Og der sto de stolte tjenestemenn koste seg med fangsten, mens unge herr 2fast kjørte forbi sine "venner" med tårevåte øyne av beundring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraer begynner sterkt tatt og bli ganske vanlig her til lands nå! Eller??

Jepp, så sannsynligheten er liten, men Vaa har bygd en F&F-kopi, derfor jeg tenkte på ham. Dersom du refererte til meg.

Supra begynner å bli vanlig, og overhyped. Dessverre..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt å høre folk si at supra er en vanlig bil .. og overhyped...

jeg har enda tilgode å se mer enn 1 supra på en hverdag (tenker da på mk4..)

og hvis jeg ser 1 er jeg heldig..

når det er treff elelr no i området så ser jeg max 2.. ja faktisk ser jeg fler NSX enn jeg ser supra nå for tiden.. betyr det at NSX er en vanlig og overhyped bil?

helvte heller .. jeg ser faktisk fler Ferra 360 enn supra.. det må bety at 360 er like vanlig som golf!

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det er treff elelr no i området så ser jeg max 2.. ja faktisk ser jeg fler NSX enn jeg ser supra nå for tiden.. betyr det at NSX er en vanlig og overhyped bil?

helvte heller .. jeg ser faktisk fler Ferra 360 enn supra.. det må bety at 360 er like vanlig som golf!

ORD dekker ikke det her..... :chairshot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på i folks kjeft. Før i tiden kunne man si "Supra" på skolen min uten at folk skjønte hva det var. Nå, tenker alle på Mk IV ene, selv om jeg tenker på "Celica" Supra, hvis du skjønner..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at supra er litt overhyped pga alle fjortissene veit hvem bil det er takket vær f&f. Men, man ser ikke en supra hver dag! Supra er og blir et ikon. Når jeg står ved siden av en supra så føler jeg at jeg står ved siden av noe mektig!! Ikke alle biler klarer å få meg til å føle sånn

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være ærlig synes jeg mk3, eller hva den heter er kulere enn mk4.

er en bil ikke hele verden sikler på:)

og greit går dem også.

er kanskje litt inhabil da jeg bare har sitti på med mk3=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider