boblemannen Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Så en mørk blå (tror jeg) relativt brei boble i Stokke-området (i vestfold) her en ettermiddag, så ut som den gikk bra, mye lyd i alle fall. Noen som kjenner til den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boblemannen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hmm, ingen som er interessert i slike biler her inne kanskje :( Tror den hadde prøveskilter og holder til mellom horten og sandefjord i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det er en fra Holmestrand. porsche motor i den. går relativt bra. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Så en mørk blå (tror jeg) relativt brei boble i Stokke-området (i vestfold) her en ettermiddag, så ut som den gikk bra, mye lyd i alle fall. Noen som kjenner til den ? Var ei stokke jente som hadde ei tålig brei blå boble for to år siden eller noe sånt. Bråka bra gjorde den også men gikk ikke noe særlig tror jeg. Men har ikke sett jenta eller bilen på en stund. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boblemannen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det er en fra Holmestrand. porsche motor i den. går relativt bra. Har sendt deg pm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg