OlaLarsen Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Noen som har noen tips om hvordan man burde klargjøre en glassfiberdel med gelcoat før lakk? Pussing? Grunning? osv osv. Gjerne så detaljert beskrivelse som mulig. Takker på forhånd for gode tips :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hadde noen glassfiber deler jeg lakka for en stund siden . Da tok jeg å gikk over gelcote 24o papir og sprøyta fyller . Pussa ned med 320 og 400 før lakk . Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Noen flee som har noen bra tips for å få en bra overflate før lakk? Noen som prata om at slike deler som offtest måtte helsparkles, men det holder altså med fyller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
328ci Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Lite tips er også å legge ett lag med svart lakk aller først for å avdekke eventuelle krakkeleringer og/eller porer i gelcoaten. Så sparke og pusse der det er nødvendig og til slutt filler og lakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo^L Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 det skal veldig mye til for å få glassfiber deler bra. de kommer bulkete og jævlige fra fabrikk (som oftest) og det nytter ikke å drive å prøve å rette på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 det skal veldig mye til for å få glassfiber deler bra. de kommer bulkete og jævlige fra fabrikk (som oftest) og det nytter ikke å drive å prøve å rette på det. Da har du vært veldig uheldig med de glassfiber delene du har kjøpt. Av og til kan det være dårlig passform, men at overflaten på produktene er dårlig har jeg aldri vært borti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg