Stingah Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hei Ser det er mange som trenger emblemfrie griller her. Skal ta en samlebestilling på dette. Er usikker på pris, men alle som vil ha send meg en mail på: fredsjo@online.no så fikser vi resten der. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 hva slags merke er det? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Mener det var FK det jeg fikk, men skal undersøke skikkelig i morra hvilket merke etc. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg blir å bestille FK sine griller. Må nesten bestille litt etter ønske så hadde vært kjekkt om de som vil ha hiver seg på her. Går jo selvfølgelig å bestille seg Kamei sine emblemfrie griller og (men la meg si, de er langt dyrere enn FK sine emblemfrie). Legger med bilder: FK sin: Kamei sin: Jo flere som slenger seg på jo bedre (billigere), men prisen vil vel komme på ca. halvparten av norsk pris som er rundt 800 (for de som ikke har bestått i matte så blir det 400,-).. Blir ikke rare summen i fortjeneste, men er jo greit å hjelpe litt til.. Ser det er mange som trenger dette! Ta gjerne kontakt på: fredsjo@online.no Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg vil ha FK grill. Vet du hvor mye det koster å få den lakka? Sånn ca pris... Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Irriterer meg at golf har den halvmånen i panseret.. Eller så skulle jeg også hatt.. Får ikke med nytt sveisa panser på kjøpet vel.. :assman Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg vet kansje om en som skal selge ett panser;) kan høre med han;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg vil ha FK grill. Vet du hvor mye det koster å få den lakka? Sånn ca pris... Kommer HELT an på hvem som skal lakkere det, men jeg kjører for min del med ulakkert. Står i stil med de ulakkerte "grillene" som er nederst på frontfangern. Men koster vel noen hundrelapper. Lønner seg å vente til du skal lakkere noe annet så får du grillen med på kjøpet. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Irriterer meg at golf har den halvmånen i panseret.. Eller så skulle jeg også hatt.. Får ikke med nytt sveisa panser på kjøpet vel.. :assman Du får med 2 sånne briketter som du lakkerer og setter i halvmånen til du får det sveisa da :) Ser faktisk ikke så galt ut Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Man ser jo at det er billig fiksing av halvmånen da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Skulle jeg hatt emblemfri ville jeg fått gjort det ordentlig. Men syntes alle har emblemfri nesten jeg, så tror jeg droppet de planene:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Finnes faktisk noen kule griller med emblem og.. Noen som er litt mere "åpne".. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Oettinger grillen er fin syntes jeg Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jepp, enig! Har selv sett på denne til min..: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg