ShyFx Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hei! har tenkt å bygge en basskasse til dobble 15". Blir å bygge etter nøyaktige mål til en gammel mtx basskasse som jeg hadde for mange år sia. (Den på bildet) men er det noen som vet hvor mange grader front og topp skrår på den kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 bygger du etter di nøyaktige måla så vil du finn hvor mange grader den skrår;) så får du ta frem gradskiva å måle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShyFx Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jepp, har jeg bare hatt kassen så har det vært lettere. Det står målene men ikke hvor mange grader front og topp skrår. Mulig jeg klarer og gjette meg til det helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg