Gå til innhold

Vintertreff på Lånke 2006/07

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har tenkt på dette flere netter nå, det må jo være ypperlig, Drifting, Leking og godt samvær :) og ja noen kan tenke: "Lånke er vel stengt på Vintern vel!"

Men om vi godsnakker så får vi nok lånt banen en lørdag, ene lærern min er med i ledelsen på lånke så kan snakke med han mandag, men jeg er nok desverre for ung til å være arrangør, men kan godt snakke med folk osv, evt tatt 100kr inngang og 50 for kjøring og da kan man stille ut eller kjøre :)

Og brøyting kan årnes, om jeg så skal gå ei fredagsnatt og måke med snøskuffe,

håper folket tar dette seriøst

Med Vennlig Hilsen

Viper_TsX

Edit:

Fordeler: Ingen slitasje på dekk, ingen store skader på biler ved utforkjøring

Ulemper: ???? Ingen enda, bare kulda :P

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideèn er god, men jeg antar det ikke er uten grunn at det ikke har vært gjennomført før? Skyt meg hvis jeg tar feil, men har aldri hørt om at det har vært noe aktivitet der på vinterstid iaffal. HVIS det derimot skjer, kan dere banne på at jeg stiller med Quattro`n :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideèn er god, men jeg antar det ikke er uten grunn at det ikke har vært gjennomført før? Skyt meg hvis jeg tar feil, men har aldri hørt om at det har vært noe aktivitet der på vinterstid iaffal. HVIS det derimot skjer, kan dere banne på at jeg stiller med Quattro`n :driving

som sagt, skal snakke med læreren i morra, så vi får høre da :)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal like å se den som kommer seg opp dra dalen der etter 10 runder med oppspøling. Til opplysnings blir asfalt sinnsykt glatt med oppspøla snø oppå.. Må vel ihvertfall en haug av audier komme så man får trekt opp alle med rwd og fwd da.. Ikke en god løsning. Det idielle er og forblir en fryst innsjø. Der slipper man å bekymre seg for bakker samt at farta øker fra 5km/t til kanskje 50-100 km/t. Blir fort kjedli når man må ut å dytte vettu!

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal like å se den som kommer seg opp dra dalen der etter 10 runder med oppspøling. Til opplysnings blir asfalt sinnsykt glatt med oppspøla snø oppå.. Må vel ihvertfall en haug av audier komme så man får trekt opp alle med rwd og fwd da.. Ikke en god løsning. Det idielle er og forblir en fryst innsjø. Der slipper man å bekymre seg for bakker samt at farta øker fra 5km/t til kanskje 50-100 km/t. Blir fort kjedli når man må ut å dytte vettu!

Quattro yodude :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være ærlig er dette ikke gjennomførbart på en BANE og tror også naf vil nekte å låne ut banen. En bane er ALT for trang til å kjøre vinterstid og det er alt for glatt. Man har knapt utkjørinssoner og det er definitivt vanlig å kjøre ut på feks isbanekjøring.. jeg hadde aldri turt å stille med bil uansett hva jeg hadde hatt.. alt for lett å knuse bilen i første sving.

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider