Gå til innhold

Vintertreff på Lånke 2006/07

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

for å være ærlig er dette ikke gjennomførbart på en BANE og tror også naf vil nekte å låne ut banen. En bane er ALT for trang til å kjøre vinterstid og det er alt for glatt. Man har knapt utkjørinssoner og det er definitivt vanlig å kjøre ut på feks isbanekjøring.. jeg hadde aldri turt å stille med bil uansett hva jeg hadde hatt.. alt for lett å knuse bilen i første sving.

skal jeg si deg en hemmelighet? Tror ingen har tenkt og krasje ;)

men bra du kommer med argumenter, men tror de låner ut

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg si deg en hemmelighet? Tror ingen har tenkt og krasje ;)

men bra du kommer med argumenter, men tror de låner ut

håper ingen har tenkt å kræsje men det er uendelig lett :P Jeg kan uansett si at om dere får lånt kommer jeg og ser på iallefall ;) hehe

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper ingen har tenkt å kræsje men det er uendelig lett :P Jeg kan uansett si at om dere får lånt kommer jeg og ser på iallefall ;) hehe

men vi kan da vel lage noen brøytekanter der du har Utkjøringssoner? minimale skader på bil da :)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten er det ikke bare å komme opp.. Begynne ned fra depoet og nedover dalen.. 1 pers som ikke klarer svingen nedi der og de 5 som kommer bak og aldri i livet har sjans til å stoppe. MØLJE!!!

Så mine venner, tro meg når jeg sier at det er en grunn til at det ikke har blitt vinterkjørt noe serlig mye. Husker naf selv tror jeg hadde et gratiskurs på snø, men da dreide det seg om nedbremsing og kjøring i sving. Et opplegg som kan sammenlignes med obligatorisk glattkjøring kl.B..

For vinterentusiaster: finn en innsjø...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vinterentusiaster: finn en innsjø...

Eller kom å kjøre når vi arrangerer i vinter. Det blir arrangert på kort varsel, men føret kommer til å være glittrende. Film fra årets treff er å finne på hjemmesiden vår.

Det er endel problemer med vintertreff på Lånke. Dalen blir vanskelig som morty740 nevner, og kansje det største problemet er vel at Lånke er bygdt på en søppelfylling og den skaper som kjent varme, så for at det skal ligge noe snø der i det heletatt så må det være -20 i 14dager. Så må det bli litt mildere å masse snø som kommer ned, deretter Bikkjekaldt igjen når arrangementet skal gå av staben. for at banedekket skal holde.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider