kenterik Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe, litt morsomt når det går fort i "svingene" også:) fin modd buzzn. var utvilsomt en fin farge, men den ser litt gulere ut enn saffran fargen. tnx Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 bump Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hva vil du ha gjort nå? Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 ett eller annet design, no striper el lignede som lar seg utføre med tape hadde vært kult. bumpe egentlig opp tråden for at en annen skulle finne den, hehe. har forresten bestillt meg 17" fem-eika mo felger (compomotive) så hvis en eller annen vil sette det på orginalbilde, med litt senk, så hadde det vært kult. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 noe som dette? Rutene og det området ble også blått men gadd ikke fjerne det.. Nå får du iallefall se hvordan den hadde blitt blå... hadde du hatt en blå ipod mini til anlegget i bilen så hadde den fargen passet perfekt:p Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hehe, hadde nok ikke lakkert bilen etter ipoden uansett altså... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 bilen har fått litt ny look i det siste. så nå lurte jeg litt på svart matt panser, hvis matt blir vanskelig så duger jo blank bare for å få en tanke om hvordan bilen kler det. evt ett bilde med hele panseret svart og ett med bare forhøyningen (midten/snuta) svart får håpe det ikke blir en for "kjedelig" utfordring for dere :) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg ville ha beholdt det fargen du har på bilen jeg Kent, den kler Volvo veldig bra... Hvis jeg skullle gjort noen endringer så kanskje lakkert den sølv helt ned? Da vil bilen se lavere ut, kanskje noen som kan modde det inn for deg? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 bilen skal beholde fargen sin, og all plasten nederst skal bort til vinter. det er bare snakk om panseret svart da.. har 2 ekstra pansere, så kan herje litt med dem... svart matt herpa av hølsag.. hihi Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg