Omegamannen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Runde tid Rudskogen 1.20.89.sek 1760kg og 170hk++ det klarte jeg ;) litt stolt hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hørte det var bra for den bilen osv, ;) hehe veit ikke ikke sikkert om det er bra så ikke drep meg hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Den svenske hvite Ascona B'n kjørte rundetider på 1.08. et eller annet.. Jeg kjørte 1.15.4 med min Kadett 1.8 (Benga Boys Racing Team):) Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 det var et OPEL treff, hvis du leser hva som står på http://www.omc.no så skjønner du nok ;) uansett så kjørte en kamerat med 200sx uten at det var no problem. er andre treff du kan få kjørt med forden din også vettu :) ja men de slapp jo andre biler utpå.. men skit i det=) var mye bra å se. Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Han som kjørte den 200sx'n var medlem av OMC og motoren i Opel'n var havarert..(mener jeg å ha fått med meg) Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Du kjørte en Svart Ascona b? ja 4dørs Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 haha...så latterlig dårlig av meg å klare å ikke tenke over at det har vært :P men 95 db som maks støy fra eksos, for alle biler eller var det bare de med prøveskilter? kan jo ikke ha vært mange som stilte hvis det var kravet...bra at mange møtte opp da :) savner litt bilder! men ligger vel på omc forumet.. Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 les litt oftere på omc :P er ett banetreff posta der nå... våler i august. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 viste det var nå hehe...bare jeg som ikke tenkte over at vi faktisk var i juni....tiden går alt for fort på sommern :( Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 off ja... det kan jeg skrive under på... :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 ja 4dørs Jeg sto parkert ved siden av deg ;) Litt treg til å svare... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg