Omegamannen Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ja det skjønner jeg!kan jeg spørre hvor mye den gikk for?så jeg veit sån halveis hva jeg må gi for en slik hvis jeg ser etter en?hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ja det skjønner jeg!kan jeg spørre hvor mye den gikk for?så jeg veit sån halveis hva jeg må gi for en slik hvis jeg ser etter en?hehe 23 lapper Den var dårlig i karosseriet.. Det var en grunn til at vi solgte. Var stor arbeid der. Men han som kjøpte den holder på å pusse opp. Så gleder meg til å se den når han er ferdig. Om denne hadde vært strøken hadde du måttet punge ut over 40 lapper.. For 400 bodykitet er sjeldent å se på Manta`r nå til dags, bare Manta er sjeldent. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 400 bodykitet,veit du om man for kjøpt dette noe sted i dag?panseret må du vel lage selv. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 400 bodykitet,veit du om man for kjøpt dette noe sted i dag?panseret må du vel lage selv. 400 bodykitet får du tak i på http://www.wundergeil.dk eller http://www.free-styling.dk eller i England http://www.mcrallying.co.uk tro.. Der får du alt!! Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 :) fet da veit jeg det,hvis neste prosjekt blir manta 400 ;) bump Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hvor mange er forventet å komme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Noen fra Ålesundsområdet som skal ned? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 I morra begynner det (fredag). :) Cruising 21.30. Toys r us. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiman Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tenkte jeg skulle si fra til dere at vi i FMCN skal ha Treff like ved dere på borg amfi Lørdag 10 juni kl 19 Husk dette så ingen av dere blander hvor FMCN/OMC skal være Hilsen gutta på FMCN :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Mange skal campe på Utne camping? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hebbelille Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tenkte jeg skulle si fra til dere at vi i FMCN skal ha Treff like ved dere på borg amfi Lørdag 10 juni kl 19 Husk dette så ingen av dere blander hvor FMCN/OMCskal være Hilsen gutta på FMCN :D Få link av deg a :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Tenkte jeg skulle si fra til dere at vi i FMCN skal ha Treff like ved dere på borg amfi Lørdag 10 juni kl 19 Husk dette så ingen av dere blander hvor FMCN/OMCskal være Hilsen gutta på FMCN :D Fårdene deres kommer bare til å forsvinne i mengden av Opler! So don't worry!:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hva koster det å bli medlem av OMC, og kan man bli medlem selv om man ikke har Opel? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiman Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fårdene deres kommer bare til å forsvinne i mengden av Opler! So don't worry!:hello: skjer ikke kommer til å overkjøre dere totalt Fordpower 2fast4 you opels hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hva koster det å bli medlem av OMC, og kan man bli medlem selv om man ikke har Opel? Hei, ja det kan du selv om du ikke har opel, du vil da bli støttemedlem. Og dette koster 250kr/året. Skal man være Hovedmedlem koster dette 350kr/året. Begge medlemskapene får man tilgang til forum, klubb-blad og magasinet BIL, og en hel del rabattavtaler rundt om i det langstrakte land! Så meld deg gjerne inn, vil ikke angre! :D PS. Jeg meldte meg inn da jeg kjørte Nissan selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg