Omegamannen Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Vi drar nedover i morgen klokka 8.00 om morgen fra ski 9 opler kollone:)!!blir fett! noen bilder fra i dag??hehe kansje litt tidligt ute ;) gleder meg as.ser ikke ut som det blir noe kjøring fra min side:( kansje litt familie kjøring hihi :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Litt tidlig, står på farta nå til å tenke på å komme oss til Toys.. :) Skal du og jeg kjøre familiekjøring vi da?! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei og hopp.. Da er bilen lest opp på henger og treningshjulene satt på samt div kontroll/skruing av understell utført. Og hovedmomentet: Kjøpt inn 55 liter 102 okt bensin!! Kommer på skogen i morgen rundt 10-11 tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 utrolig bra line på bilene deres i går. så dere var ute og kjørte i fredrikstad omerådet, ganske speisielt og se på når det kommer en hel kollone med det samme bil merket, mye bra biler, selv om jeg ikke er noe opel fantast så er det alltid like morro og se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hørte treffet var driiit kjedelig... Bare pensjonist kjøring bortsett fra en svensk ascona b-modell med fresk ratting....:assman Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja så slapp dem ikke på ford med prøveskilter på bana, men opel var greit lissom.. litt irriterende.. Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja så slapp dem ikke på ford med prøveskilter på bana, men opel var greit lissom.. litt irriterende.. må ikke glemme at det var opeltreff!!!! Helt KONGE treff Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Ooooopææææææææææææææl!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 må ikke glemme at det var opeltreff!!!!Helt KONGE treff Du kjørte en Svart Ascona b? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 var kjempebra treff!:D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja var helt kanon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja så slapp dem ikke på ford med prøveskilter på bana, men opel var greit lissom.. litt irriterende.. det var et OPEL treff, hvis du leser hva som står på http://www.omc.no så skjønner du nok ;) uansett så kjørte en kamerat med 200sx uten at det var no problem. er andre treff du kan få kjørt med forden din også vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Var et helt utmerket treff!varmt og godt og fine biler,noen fine damer :)masse Opel. Rates omegan var der og en Lotus Omega..mmm Lotus guttedrømmen ...Rates tenker jeg på når jeg runker hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 du er en syk mann :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Veldig bra treff ja! Mye bra kjøring! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg