Gå til innhold

golf 2 16v turbo;)

Ranger emnet


gezel_82

Anbefalte innlegg

så han ene skal regne ut kompen i motoren slik at han hvet hvor tykk topp pakning jeg må ha,pluss eksakt hvor mye jeg må dreie av s2 stempla..!

 

Dreie av S2-stemplene? Ingenting er svaret hvis du bruker pakning fra G60, med mindre du snakker og modifisering for klaring til oljespyling?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dreie av S2-stemplene? Ingenting er svaret hvis du bruker pakning fra G60, med mindre du snakker og modifisering for klaring til oljespyling?

 

blir ikke det en svakhet da a,men uansett blir det jo tråd i toppen på blokka så det er jo greit uansett...hehee..!har ikke sett en g-60 pakning men noe sier meg at den er tykkere enn en vandelig???men vis det er tilfellet slik at jeg da bare kan vekt justere dem og ikke dreie av så er jo det genialt..!under stempla lønner det seg jo og ta litt uansett har jeg hørt noe rykter om..!pga køling??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke det en svakhet da a,men uansett blir det jo tråd i toppen på blokka så det er jo greit uansett...hehee..!har ikke sett en g-60 pakning men noe sier meg at den er tykkere enn en vandelig???men vis det er tilfellet slik at jeg da bare kan vekt justere dem og ikke dreie av så er jo det genialt..!under stempla lønner det seg jo og ta litt uansett har jeg hørt noe rykter om..!pga køling??

 

G60 pakningen er av metall og tåler minst 1,5 bar ladetrykk. S2-stempler er laget for overlading fra fabrikk og trenger ikke å moddes. De har grei komp for 16vT. Balansere underdelen er alltid bra, men modding har ingenting med kjøling å gjøre. Det har med klaring til oljeunderspyling på 16v motorene.

 

Søk litt på forumet her så finner du masse om 16v og turbo.

 

Har du tenkt til å bruke K-jet, bør du holde deg til maks rundt 170-180 hk, mer orker ikke sprutet å henge med på. G60 Digifant eller Megasquirt er bedre egnet

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 pakningen er av metall og tåler minst 1,5 bar ladetrykk. S2-stempler er laget for overlading fra fabrikk og trenger ikke å moddes. De har grei komp for 16vT. Balansere underdelen er alltid bra, men modding har ingenting med kjøling å gjøre. Det har med klaring til oljeunderspyling på 16v motorene.

 

Søk litt på forumet her så finner du masse om 16v og turbo.

 

Har du tenkt til å bruke K-jet, bør du holde deg til maks rundt 170-180 hk, mer orker ikke sprutet å henge med på. G60 Digifant eller Megasquirt er bedre egnet

stemmer...da blir det jo det så er jo det problemet borte..eller trenger egentlig bare tykkelsen så får jeg den laget..!

noen som hvet det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K-jet er og blir noe drit desverre.

 

Digifant kan kobles rett på ditt eksisterende nett. Ligger koblings skjema på vwvortex forumet. Da kommer du hundre ganger lengere.

 

 

ja hvet det er noe møøøk..hehee..men det er planen og bruke det bare en liten periode slik at jeg får fått det til og gått fraæ til vinteren for da blir det data sprut og ordentlig inn mat i den andre blokka...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer...da blir det jo det så er jo det problemet borte..eller trenger egentlig bare tykkelsen så får jeg den laget..!

noen som hvet det da?

 

Koster ikke mange kroner på feks OSS eller andre som selger elring da

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår