Olaman Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Heisann hoppsann! Jeg lurte på hvordan jeg kan bygge nytt bagasjerom i min 244 DL? Jeg har lyst til å heve gulvet litt, så jeg kan legge forsterkeren min under gulvet, ute av syne, samt lage en 35 liters basskasse et sted som ikke tar alt for mye plass når jeg skal på harrytur! ;) Altså, nytt gulv som jeg kan ha forsterkeren min under, og en basskasse som tar minst mulig plass! - Hvordan begynner jeg!? Jeg har en svær MDF-plate jeg kan bygge av, btw.. Setter pris på all hjelp! Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Heisann hoppsann!Jeg lurte på hvordan jeg kan bygge nytt bagasjerom i min 244 DL? Jeg har lyst til å heve gulvet litt, så jeg kan legge forsterkeren min under gulvet, ute av syne, samt lage en 35 liters basskasse et sted som ikke tar alt for mye plass når jeg skal på harrytur! ;) Altså, nytt gulv som jeg kan ha forsterkeren min under, og en basskasse som tar minst mulig plass! - Hvordan begynner jeg!? Jeg har en svær MDF-plate jeg kan bygge av, btw.. Setter pris på all hjelp! Tja.. jeg synes det er greit å lage ei lita skisse over det du skal bygge.. så du har noe å bygge etter! Regne ut mål på kasse, skrive ned mål på bagasjerom osv.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 :google har svaret.. har du søkt her på forumet?? finner sikkert noen som har gjort slikt før..;):well Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 en 244glt, ferrarri rød, som jeg kjøpte av en hr. even halsør fra måløy. han hadde bygge slik som du ser på bildet. ps. det var luftekanaler, samt lysdioder inni det rommet. samt et deksel man kunne legge over, så man kunne bruke bagasjen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Men hvordan? hvordan fester man gulvet o.l.? Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 skruer... Edit: skruer i gulv og vegg mot baksete.. pass på å ikke borre/skru gjennom tanken din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmiE Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg synes dette ser bra ut! men det tar jo en del plass da.. Siter - Volvo 240DL 1978, og 1979 -X- Volvo 240 GLE -88 -X- Volvo 240 GL -84 _GUULBIIL -X- Daihatsu Charade 1.3 cx -92 hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Oioi! Hvor ligger tanken min da?!? Nå ble jeg redd! Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ligger vell under den forhøyningen i bagasjeromet... rett meg om eg tar feil da folkens Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Forhøyningen? Mener du den forhøyningen under hattehylla? Eller den dumpa som er litt ned midt i bagasjerommet? Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Forhøyningen?Mener du den forhøyningen under hattehylla? Eller den dumpa som er litt ned midt i bagasjerommet? er det vanskelig å titte under bilen for å se hvor tanken ligger??? menne tanken ligger under opphøyningen under hatthyllen Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 lekkert..! Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg