Olaman Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Som overskriften sier; hvordan tar man av nakkestøttene i en volvo 244? Jeg skjønner ingenting, og jeg vil ha dem vekk! Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 står skrud i plata som er bak seteryggen,rekner med det er bake det er snakk om, husker ikkje om eg knak dei når eg tok dei av festa som er skrud elle hva skjedde men er no i grunn bare å sjå korleis det er bak i bagasjen, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Nei, de bak har jeg fått av, det er de foran jeg ikke greier å ta av... Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 det er noen "små" knapper likens som på baknakkestøttene som man trykker på for å få opp nakkestøttene på framsetene.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Nøyaktig hvor? Jeg greier ikke finne dem.. Er det bare å trykke eller må man rive av setetrekket og alt mulig? :P Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvorfor skal du ha dem av? skjønner hvis du skal ordne noe men jeg ville ikke kjørt uten dem om det er hva du har planer om? ps aner ikke åssen man gjør det, har bare sett på de bak jeg:P Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Nøyaktig hvor?Jeg greier ikke finne dem.. Er det bare å trykke eller må man rive av setetrekket og alt mulig? :P "knappen" er ca 10-15 cm ned langs rørene fra nakkestøttene.. er bare å holde handen bake på setet og trykke seg frem til du kjenner knappen.. ;) er nesten som på ei jente:bok Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Forøvrig så er det vel ikke lovlig å kjøre uten nakkestøtter på veg, med biler som har dette som standard. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Forøvrig så er det vel ikke lovlig å kjøre uten nakkestøtter på veg, med biler som har dette som standard. Glenn stemmer... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Skal bare se hvordan det ser ut uten.. :) Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg