johnivar88 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 jajaja jeg vet jeg er kanskje litt gammaldags, men når fatter'n kun har et TIG apparat så får jeg bruke det:) Nå har det seg slik at jeg har skjært ut et område med rust som gikk tvers gjennom. tynn plate da vel å merke.. så vil jeg legge en plate bak og sveise.. går det med TIG eller bør jeg skaffe MIG? vet MIGen er mye mer praktisk enn TIGen,.. men slik er det bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 går fint det så lenge du kommer til.. dog mig som er vanligst å bruke på denne type sveising. Tig er ikke gammeldags... Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Kan du og sveise med begge deler, er Tig det beste og bruke. Overlegent best kontroll med TIG. Tar litt lenger og lære seg seg og sveise med tig, men er verdt det. Ved tynnplate sveising, kan du feste en tykk aluplate på baksiden med tvinger eller lignende, så får du en pen bakside også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg