Gå til innhold

forsterker lokk byttet med plexiglass

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

Denne delen bidrar nok også delvis til å lede varme bort fra komponentene. Jeg vil allikevel tro at det skal gå bra, med tanke på at det er kjølefinnene på siden som tar seg av det meste.

2x Stroker 15" - 138,4 dB

Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB

Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V

Student - 3. år Elektroingeniør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne delen bidrar nok også delvis til å lede varme bort fra komponentene. Jeg vil allikevel tro at det skal gå bra, med tanke på at det er kjølefinnene på siden som tar seg av det meste.

ja de tar det meste ja, men er jo heller ikke noe problem og innstalere en 80 mm vifte heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er toppen jeg tenker på :) dær dynabel- logoen sitter :)

Hva er vitsen med det da?

Du vil jo bare få se baksiden av et kjedelig printkort...

Da er det nok litt kulere å bytte baksiden og montere forsterkeren opp/ned (om mulig med tanke på kjøling) eller på høykant.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sistemann, på oversiden (altså kretskortet underside) er det jo ikke noe spennende å se.

Dessuten mener jeg at det kun er undersiden og endene (der terminalene sitter) som kan tas av.

Det ser jo ut som det er et deksel på oppsiden som går an å ta av, men det skjuler neppe noe interessant :)

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider