Gå til innhold

forsterker lokk byttet med plexiglass

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

Det ser jo ut som det er et deksel på oppsiden som går an å ta av, men det skjuler neppe noe interessant :)

Jodda, masse kule loddepunkter :D Støtter deg i å montere plexi i bunn og sette forsterkeren på høykant, kan ikke se for meg at noe annet blir bra.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodda, masse kule loddepunkter :D Støtter deg i å montere plexi i bunn og sette forsterkeren på høykant, kan ikke se for meg at noe annet blir bra.

Men så er det heller ingen spesiell forsterker å se på innvendig...

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det heller ingen spesiell forsterker å se på innvendig...

Det bør vel være opp til trådstrter å avgjøre.

Vil han bruke akryl i bunnen og montere forsterkeren på høyant, så la han få lov til det.

Det er ikke alle som er som deg og meg som vet hva vi skal se etter i en forsterker.

Lykke til trådstarter med modifiseringen din!

3-5mm akryl får du hos din lokale glassmester.

Han hjelper deg nok gjerne med å kappe platen til riktig størrelse.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør vel være opp til trådstrter å avgjøre.

Vil han bruke akryl i bunnen og montere forsterkeren på høyant, så la han få lov til det.

Det er ikke alle som er som deg og meg som vet hva vi skal se etter i en forsterker.

Lykke til trådstarter med modifiseringen din!

3-5mm akryl får du hos din lokale glassmester.

Han hjelper deg nok gjerne med å kappe platen til riktig størrelse.

Mvh

Pål

takk for støtten og råd, det er mitt prosjekt og ikke ditt BeemerZ1 så jeg gjør va jeg vil når jeg vil kommer til og bli det råeste bygge her i bygda. ingen enkel firkanta box, legger opp bilder når jeg bygger og prosjektet er ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for støtten og råd, det er mitt prosjekt og ikke ditt BeemerZ1 så jeg gjør va jeg vil når jeg vil kommer til og bli det råeste bygge her i bygda. ingen enkel firkanta box, legger opp bilder når jeg bygger og prosjektet er ferdig

Jada, vær så god...

Ta av dekselet og få deg en overraskelse i så fall ;)

Prøvde bare å gi deg et råd eller to.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vær så god...

Ta av dekselet og få deg en overraskelse i så fall ;)

Prøvde bare å gi deg et råd eller to.

hm etter studering av bildet så ser jeg at det er under bunnplaten komponentene er, jeg bøyer meg i støvet beemerz1:worshipbm

så da river jeg av bunnplaten og monterer plexiglass kanskje noen neon rør som jeg godt klarer og skjule under di leppene der og sound controler

neon

http://www.microplex.no/product.aspx...CBL30&mcat=c60

sound controler

http://www.microplex.no/product.aspx...FLSC&mcat=c242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det var det lokket under du tenkte på jeg...

når det gjelder kjøp av plexiglass så annbefaler jeg det IKKE å dra til vår lokale glassmester(han er svindyr),men å høre med noe som jobber i Lofotkraft da jeg vet di har tilgang på plexi(brukes i trafokiosker).

kommer til og bli det råeste bygge her i bygda.

hehe er vell ikke så mange råe bygg i Bårge;)

stå på blir sikkert bra detta(ikke noe som feiler selvtiliten i allefall)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente det øverste lokket først derr hvor dynabel logen er men så fant jeg ut etter mye studering av bilde at under det lokket så er det bare loddepunkter så det blir platen under forsterkeren som skal byttes.

ja han corsa kim jobber jo i lofotkraft så han fikser det nok det er jo tross alt snakk om ei lita plata. hvis ikke så er pappa snekker han klarer sikkert og prute seg til en gratis plate

hehe ja satser på og få det råeste. lønna i sommer kommer til og bli brukt på bil og stereo. er ikke så mange her som tenker fin bygging

standard byggingen er og bygge en firkantig kasse og skrue forsterkern fast i kassen og hive den i bilen. men har lest for mye på bil forum og bilblad til og gjøre sånnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider