Propellue Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Kan noen ta bilder av bagasjerommene i sine 140'er? Mitt er totalt ribba og trenger litt tips til hvordan jeg skal bygge det opp igjen. Har en litt uoriginal bensintank (tror jeg) og en ekstra bensinpumpe baki der.. Funker det å bare lage en sponplate kledd med stoff som passer nedi og gjør gulvet flatt og fint? Kan forresten få tatt noen bilder mot slutten av neste uke hvis det er til noe hjelp.. Men er eksamen først Devil Anyone? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142turbo Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 yess.. bare lag gulvet med en sponplate med trekk åsså kan du jo alltids bygge å fikse litt baki der da.. men skal du ha det originalt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Tja, nei ikke nødvendigvis.. Men vil få det til å se bra ut på en enkel måte. Ingen som har bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Opp og hopp! :p Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Kom igjen da! Er bare å løpe ut i garasjen å knipse et lite bilde. Kan vell umulig være så ille vell? Skal begynne å bygge snart så jeg må nesten vite hva jeg skal gjøre.. Plis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142turbo Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 villa bare bygd det etter fantasien jeg.. til det så bra ut ;) biltema er en billig løsning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ric Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 tror kryssfinér er eit bedre alternativ enn spon med tanke på fuktighet. Siter '73 142 -- solgt '87 245 -- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg