Gå til innhold

Lier/Asker CBR 900FB vs. en rød bil?

Ranger emnet

carleet

Anbefalte innlegg

Kjørte fra drammen til asker i dag tidlig.. plutselig bak meg ser jeg en rød bil med en stor intercooler i fronten. jeg sier til kompis`en min vink så gir vi på så ser vi om det er noe gamps i denne bilen, den holdt bra på oppover asker bakkene.. men hvordan bil var dette?

Det så ut som en rød 3000gt. eller en 200sx s14 eller s15. ikke en s14a... mener jeg fikk observert hvite felger på denne bilen.. denne skulle vel antagelig hvis på vålerbanen...

Drømmer om nytt drev på denne sykkelen, fordi det jeg har er ikke bra i det heletatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en rød Eclipse Cab med en voldsom intercooler og uten frontfanger i byen. Er litt fart i den......

Sånn ellers kan jeg jo tilføye at det passerer noen tusen biler i døgnet på E18 forbi Drammen.

nja.. vet ikke om det var en eclipse.. tenkte kanskje noen på forumet kjørte fordi han holdt nesten følge frem til 250km/t også hang han ikke så veldig på da vi passerte 270.. hehe men var morro å kjøre om kapp med han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte fra drammen til asker i dag tidlig.. plutselig bak meg ser jeg en rød bil med en stor intercooler i fronten. jeg sier til kompis`en min vink så gir vi på så ser vi om det er noe gamps i denne bilen, den holdt bra på oppover asker bakkene.. men hvordan bil var dette?

Det så ut som en rød 3000gt. eller en 200sx s14 eller s15. ikke en s14a... mener jeg fikk observert hvite felger på denne bilen.. denne skulle vel antagelig hvis på vålerbanen...

Drømmer om nytt drev på denne sykkelen, fordi det jeg har er ikke bra i det heletatt!

oppover askerbakkene ? sikker på at du ikke mener lierbakkene ? for askerbakkene ligger mellom asker og holmen og kommer du fra drammen blir det nedover mot holmen.. :P

Kan være greit å fortelle riktig sted hvis man skal finne noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppover askerbakkene ? sikker på at du ikke mener lierbakkene ? for askerbakkene ligger mellom asker og holmen og kommer du fra drammen blir det nedover mot holmen.. :P

Kan være greit å fortelle riktig sted hvis man skal finne noen!

bakkene rett etter lierskogen;) mot asker... ;) han hadde fint drag i denne kjerra si... hadde hvert artig å sett hvordan bil.. bare var litt gira på å ikke tape:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider