Gå til innhold

Skiftet plugger, Men så vil ikke bilen gå på alle syl igjen?

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å skifte plugger å pluggledninger idag(bilen gikk fint før jeg gjorde det det. Skifta stift,rotor,fordelerlokk i forrigie uke..)

Er på 924`en (rekke 4)

Men etter å ha bytta pluggene vil ikke syl;2 gå...

Det er gnist, og jeg har prøvd med den gamle pluggen\pluggledningen..

Hva kan ha skjedd?:wonder

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du ska ta ut den NYE pluggen...kan hende den er defekt! kompis av meg skiftet allt tenningsdelajer på eb cx 2,0bensin,pluss regreim mm....får ikke start,sokna å lette i 3 stive uker,prøvde om det va gnist med gammelpluggene. å DET va det!!! til slutt tok han ut dæm NYE pluggene...å prøvde dæm. DET VAR IKKE GNIST PÅ NOEN !!!! satt i dæm gamle,å bilen fyrte straks! jett om HAN VAR FORBANNA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du ska ta ut den NYE pluggen...kan hende den er defekt! kompis av meg skiftet allt tenningsdelajer på eb cx 2,0bensin,pluss regreim mm....får ikke start,sokna å lette i 3 stive uker,prøvde om det va gnist med gammelpluggene. å DET va det!!! til slutt tok han ut dæm NYE pluggene...å prøvde dæm. DET VAR IKKE GNIST PÅ NOEN !!!! satt i dæm gamle,å bilen fyrte straks! jett om HAN VAR FORBANNA!!!

Skal prøve med den gamle pluggen nå..

Sikker på du har montert alt rett da. .

Tror du jeg er dum eller:deng ... Hehe, neida men alt er montert rett ja (ikke så mye jeg får gjort feil med fem kabler og fire plugger:rolleyes: )

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider