Gå til innhold

RØd Honda Civic PÅkjØrt,hit'n'run!!

Ranger emnet

Pirium

Anbefalte innlegg

Da har det skjedd IGJEN.

Bilen til samboeren min har blitt påkjørt, HELE passasjersida er vraka. forskjerm, dør, bakskjerm. Hun hadde tenkt å selge bilen ,for å kjøpe seg ny bil. nå er selvsagt den drømmen grusa, og hun er selvfølgelig både frustrert og lei seg.

BIlen er en knallrød honda civic 91 modell.

Problemet er at hun ikke vet når det har skjedd, det har enten skjedd på parkeringsplassen på City syd i trondheim, eller Helsesenteret på Støren.

Jeg har ikke sett på skadene, men ifølge hun er det kun sorte merker på bilen hennes.

Om noen har sett noe, eller hørt om noe, eller bare ser en bil med røde lakkstriper på fanger e.l,VÆR SÅ SNILL å gi beskjed, enten her, på pm, eller send ei sms på 95084073.

Om du som har gjort det leser dette; ALLE kan være uheldig, det er derfor man har forsikring. å stikke av er faen meg det simpleste ass.....

Hva om noen hadde gjort sånn med DIN bil??

EDIT: har fått kjikka på skadene, og det ser ut til å være hærværk. sia på bilen har blitt sparka inn, både døra og bakskjermen. det finnes ikke ei eneste ripe i skadeområdet, så det kan ikke være en annen bil som har påført skaden.

Da har det antakelig ikke skjedd på city syd, ettersom hun bare var der i 10 minutter, og midt på dagen.

det er nesten så det er bedre at det er hærverk enn hitnrun, for da får hun kanskje igjen på forsikringa iværtfall..

Om noen har sett eller hørt om noen som har herpa en bil ved helsesenteret (rett ved statoil) på støren natt til lørdag/lørdags morgen, blir vi veldig glad for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, att det går ann... De som har gjort dette fortjener skambank. Jeg forstår ikke at folk ikke kan la andres ting være i fred... Håper du får tak i den/de skyldige!!!

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ringe å høre om kameraovervåkning i dag. min "privatetterforskning" har påvist at det skjedde på parkeringsplassen v city syd fredag ettermiddag, det er altså antakelig ikke hærverk. det som er så rart, er at det finnes ikke ei eneste ripe i bilen, ikke engang i støvet/skitten på bilsia. men døra er trykt inn 15-20 cm, og bakskjermen har fått flere kraftige bulker. skjønner ikke hvordan det kan ha gått for seg, men...

er sikkert et skudd i blinde å legge ut denne tråden her, men om noen kan ha sett noe, håper jeg de tar kontakt. jeg kommer til å forfølge saken til alle muligheter er oppbrukt iværtfall.

(om noen lurer så har hun fått klarsignal fra banken, så da blir det ny bil i nærmere framtid alikevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen!

Sånt skjedde med en Sierra jeg hadde også, der bulka de alle dørene, hoppa på taket, knuste siderutene og trampa på panseret...

Fikk ikke noen erstatning eller noe, siden jeg ikke hadde forsikring på den akkurat da... (nettop fått bilen og skulle fikse litt på den)

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men døra er trykt inn 15-20 cm, og bakskjermen har fått flere kraftige bulker. skjønner ikke hvordan det kan ha gått for seg, men...

Greit nok at Civic ikke har den tykkeste platestørrelsen akkurat, men en såpass kraftig smell må jo ha hørtes godt, i tillegg må jo den andre bilen være bra skadet, såfremst ikke den andre bilen er av typen stor pick-up alà Dodge Ram osv.. Et tips er at du setter inn en notis i avisen og ringer rundt til alle bilverkstedene i området og spør dem om dem har fått inn en bil som er skadet? Kanskje du har flaks..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at Civic ikke har den tykkeste platestørrelsen akkurat, men en såpass kraftig smell må jo ha hørtes godt, i tillegg må jo den andre bilen være bra skadet, såfremst ikke den andre bilen er av typen stor pick-up alà Dodge Ram osv.. Et tips er at du setter inn en notis i avisen og ringer rundt til alle bilverkstedene i området og spør dem om dem har fått inn en bil som er skadet? Kanskje du har flaks..

skal klaske inn noe i avisa.. er lite vits i å ringe bilverkstedene, for det første er det vel 40-50-60 av dem her i trondheimsområdet, om man tar med alle de små, og det bulkes så mange biler pr dag, at jeg ville aldri funnet ut hvem det var. er ikke noen striper i lakken på hennes bil heller, så det er det ikke rødlakk å spore på gjerningsbilen heller........

har ikke gitt opp enda, men det ser litt mørkt ut ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint om dere leser tråden før dere svarer!:well

har sjekket ut litt i dag også, det ser ut til at det ikke finnes noen kamera som dekker akkurat det området....

så, er avhengig av tips fra publikum.

tidspunktet dette skjedde var mellom 17.35 og 18.20 fredag 26/5. På øvre parkeringsplass v/city syd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider