Gå til innhold

Hit'n'run RØd Civic 91mod

Pirium

Anbefalte innlegg

håper det går bra at jeg poster her også

Da har det skjedd IGJEN.

Bilen til samboeren min har blitt påkjørt, HELE passasjersida er vraka. forskjerm, dør, bakskjerm. Hun hadde tenkt å selge bilen ,for å kjøpe seg ny bil. nå er selvsagt den drømmen grusa, og hun er selvfølgelig både frustrert og lei seg.

BIlen er en knallrød honda civic 91 modell.

Problemet er at hun ikke vet når det har skjedd, det har enten skjedd på parkeringsplassen på City syd i trondheim, eller Helsesenteret på Støren.

Jeg har ikke sett på skadene, men ifølge hun er det kun sorte merker på bilen hennes.

Om noen har sett noe, eller hørt om noe, eller bare ser en bil med rød lakk på,VÆR SÅ SNILL å gi beskjed, enten her, på pm, eller send ei sms på 95084073.

Om du som har gjort det leser dette; ALLE kan være uheldig, det er derfor man har forsikring. å stikke av er faen meg det simpleste ass.....

Hva om noen hadde gjort sånn med DIN bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
håper det går bra at jeg poster her også

Da har det skjedd IGJEN.

Bilen til samboeren min har blitt påkjørt, HELE passasjersida er vraka. forskjerm, dør, bakskjerm. Hun hadde tenkt å selge bilen ,for å kjøpe seg ny bil. nå er selvsagt den drømmen grusa, og hun er selvfølgelig både frustrert og lei seg.

BIlen er en knallrød honda civic 91 modell.

Problemet er at hun ikke vet når det har skjedd, det har enten skjedd på parkeringsplassen på City syd i trondheim, eller Helsesenteret på Støren.

Jeg har ikke sett på skadene, men ifølge hun er det kun sorte merker på bilen hennes.

Om noen har sett noe, eller hørt om noe, eller bare ser en bil med rød lakk på,VÆR SÅ SNILL å gi beskjed, enten her, på pm, eller send ei sms på 95084073.

Om du som har gjort det leser dette; ALLE kan være uheldig, det er derfor man har forsikring. å stikke av er faen meg det simpleste ass.....

Hva om noen hadde gjort sånn med DIN bil?

Kjipt å høre, kondolerer. Det er alltids risiko å parkere på slike plasser. Spesielt City Syd (møkkplass!).. Masse familier med unger, bikkjer, og alt mulig som stresser med parkeringen pga all trafikken.

Du burde ta rådet til fruen om å parkere litt mer strategisk i fremtiden. Gjerne ved en lyktstolpe, eller inntill en vegg. Å tenke fremover kan lønne seg i lengden. Ikke at man er uten risiko da heller :/

Jeg vet ihvertfall at hvis jeg hadde sett noen mose inn i en annen bil, og stukket av.. Så hadde jeg skrevet opp skilt nummeret, og satt det på bilen - med mitt telefonnr som vitne. Hadde bare alle tenkt slik, så kanskje ikke det hadde vært så mange som stikker av fra regninga.

Mh

RP

Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC

Email: raymond@digitaltragedy.net

http://www.digitaltragedy.net

*The beauty of a solution lies in its simplicity*

Lenke til kommentar
Del på andre sider