Gå til innhold

komplett turbomotor og getrag volvo 240

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har nå følgende buuuuud

jada

19t + ic + bensinpumpe + grenrør = 10k

getrat = 5k

clutch = 2,5k

gjenstår av deler:

komplett overhalt bunndel balansert å vektjustert b230ft blokk

405 topp steg2 porta

k-kam

2 doble 45 dellorto med AP innsug

pris: bud!

me forbelhold om skriveleif pga. større inntak av etanol.

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er toppen i bra stand? Langt har den gått? hva er gjort med den? og passer den rett på en ft motor? bare å skru på innsuget mitt?

den er go som gull den.. må gjenge opp et hull til pinnbolt på eksossida bare..

den er porta steg2 av et firma i sverige. hvor langt den har gått har jeg ingen aning om..

saltkjølte ventiler på eksos sida, k kam. passer rett på ja. eneste er vel hull til tempfølerne som ikke er helt like tror jeg..

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er go som gull den.. må gjenge opp et hull til pinnbolt på eksossida bare..

den er porta steg2 av et firma i sverige. hvor langt den har gått har jeg ingen aning om..

saltkjølte ventiler på eksos sida, k kam. passer rett på ja. eneste er vel hull til tempfølerne som ikke er helt like tror jeg..

Hmm..går det ann å lage noe fjøsmekk der da? Jeg har kaldstartdyse på min..men har kanskje ikke noe å si?

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..går det ann å lage noe fjøsmekk der da? Jeg har kaldstartdyse på min..men har kanskje ikke noe å si?

nei det har ikke no å si, den sitter på innsuget. toppen er klin lik den du har fra før. bortsett fra at det bare er et hull til tempgiver av gammel type. går jo selvfølgelig å bore å gjenge opp flere eller kjøpe en overgang eller en t-kobling å sette inn følerne.

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider