DaButcher Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ingen som har no motor til meg , har tenkt å slite ut denne gamle sliteren :P hehe tror maxis har en til salgs. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 noen som er veldig dyktige å stjele motor ? fekk nettopp inn en 940 classic , 97' b230fk , m90 på jobb her , stjøl den til meg uten at sjefen merker det :D så skal du få god timebetaling :P hehe bilen står 1 meter fra RV44 - hillevåg :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Så du får ikke noe rabatter siden du jobber der? Det må jo være perfekt sånn sett da... Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 tviler på om sjefen vil selge meg motor av en bruktbil.... :( hehehe veldi får bilforhandlere som vil det! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 da var baklamper med kvit blink , kvit blink foran , kvit blink sider , turbo-kit stab stag , sam tårn stag , bilstein club sport rundt om... JIPPI , blir mye montering i veka!!!! hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Lenge siden nå.. Må ta deg ein tur innom statoil ein dag.. ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 må bli i slutten av neste veka , viss eg har fått gjort noe med julepresangen da... hehe skal t sauda i helga , men må få gjort no med alle delene til uka! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 da var jobben med bilen påbegynt... stab stag bak + bilstein club sport bak , sveist 3mm plate under "vangene" som holder akslingen... (stiver av - likt di gjør med VOLVO ORIGINAL) satt i nye baklamper og lakket refleks plata med klarlakk for å "fornye" den.... satt på hvite blink foran og i skjerm. fronten blir vel påbegynt imårå... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg ville byttet muttrene på demperene. ser ut som du har litt rust over mellomaksel! du bør fikse det før det får spist for mye. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 det er bare overflate , skal steame bilen under , sveise et lite huss eg har , og tectylere hele underdelen! gjør det selv. bukk :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Sykt bra,gjør seg med hvite blinkers...har det stab-staget du har bak den fete gulfargen originalt? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 nei , det er bremsecalipper gulfarge eg kjøpte på rekvisitan... fant ut d sto godt ilag med gule dempere... :D er gult det som skal på foran og.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvordor bruke penger på fjærbeinstaget? det har jo ingen effekt....bare i veien Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 ingen effekt ? klar over hvor mye det vrir seg oppe der ? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 nei , det er bremsecalipper gulfarge eg kjøpte på rekvisitan... fant ut d sto godt ilag med gule dempere... :D er gult det som skal på foran og.. Okay,veldig fint ihvertfall...kan du sei meg hva slags butikk "rekvisitan" er?:P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg