Zemeckis Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 PM er sendt til Volvo740turbo og vil bli besvært snarest:P Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Fikk sett denne bilen in real life i går,og bilen er ganske så rå...litt småfiks er det jo,men det er jo en bruksbil...ubeskrivelig fet lyd har den også (jt,grenrør++) Jeg hadde ikke hatt noe imot å eie den for å si det sånn Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Ja, jeg synes også den ser ganske så pen ut. Men jeg få se det ann litt, som jeg har fortalt til eier via PM. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 bud rundt 35 tas imot - alt er til salgs bare prisen er rett :D heeh send pm om det er noen som trenger bil , vil bare se om det er noe interesse , ellers blir det vel noe turbomotor osv utover vinteren Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 se på autodb for bilen! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1196677 Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Lakka du med sprayboks på plastikken nederst bak på bilen? Det ble iallefall veldig fint! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg