Gå til innhold

min nye 240gle :D

Ranger emnet


Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

turtellår i dasjen får du gratis av meg....

få gang på ein t liga lange antenne på andra siå, d lige eg godt :)

 

du lige alt din store baby!

 

*helvede irene va sure i dag! ette dåkk hadde kjørt va eg inne en liten tur t å då va hu faen i STORFORM!!

 

*til dere utenfor så er irene ei av de to som jobber natt på statoil forus, og til dere som vill inn å se på så er irene hu som ikke _bruker_ brunkrem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*til dere utenfor så er irene ei av de to som jobber natt på statoil forus, og til dere som vill inn å se på så er irene hu som ikke _bruker_ brunkrem;)

 

haha;D eg vett kem irene e. eg har jobba der sjøl i 3,5 år! eg slutta for eg måtte inn i militæret;\ men d va greit å jobba der. blei ein del gratis vask osv osv osv:):):)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsmodell på bilen?

 

1983 - New bumpers on all U.S. 240's. GLE discontinued, except in Canada where it became equipped with the B23E. DL and GL models get a bored-out version of the B21F. The new engine was the B23F-LH. Similar to the B23E from Canada, except with LH-Jetronic electronic fuel injection, instead of K-Jetronic injection, and different fuel injector location. Horsepower ratings were: (late-1983 models) 114hp @ 5400 rpm (AT only) or 111hp @ 5400 rpm (manual transmission). B23F engines come with Volvo/Chrysler ignition (bad move). '83 B23Es lost power, bringing performance down to B23F levels. Acceleration still was quicker with B23E than with B23F, because of the K-Jetronic fuel injection. M46 changed to have shorter 1st gear on all transmissions, not just Turbo M46D versions

 

ref.: http://www.swedishbricks.net/ModelFAQ/140240model.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår