Gå til innhold

min nye 240gle :D

Ranger emnet

Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vett det stiver masse av på andre biler vertfall , trudde nå volvo vridde seg endel på aktiv kjøring di som andre biler..

leste om et forsøk gjort av noen ingeniører for en stund siden hvor det viste seg at krengingen der var ubetydelig....tenk på det selv...har du fått høre det av noen som har hørt av noen andre at det krenger? eller har du sett et dokument på dette? jeg skal ikke lage krangel i tråden din...grattis med bil og fine deler.......

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yupp , glede mg t litt aktiv kjøring , må bare få meg no litt bedre motor... vettkje ka valget detter på enda men..

Motor er kjekt ja, he he. Men med kan jo fint legga ann breie på tørre asfalt. Tjensvollkryset, der tar du bare ein 90 eller mer graders sving i andre, funke fjell. Går treigt men funke, kvine i hjulå :D

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt effekt har det nå.

vil jo flexe litt i karrosseriet, så dette staget hjelper jo å holde hjulstillingen mer rett.

men er dette egentlig positivt? sålenge en ikke kjører på asfaltbane..eller da også forsåvidt..

bare lurer litt jeg, greit at bilen "setter" seg litt i svingen og, og ikke ligger som ei plate oppå asfalten.. men kan ikke syte, for har fått på det staget på min og, hehe det ser jo tøft ut hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider