Kverna Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 skulle hatt medalje for å bry seg, ikke for å ha brukt vold :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Han fortjener medalje ja. Finn ut hvem han er så spytter jeg gladelig inn noen kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Finn hvem han er ja! Jeg betaler gjerne noen kroner for å hjelpe på bota hans! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hapzen Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 fy faen for en genial fyr...hjelper til eg også :) skulle fantes fler som han... Siter mvh Helene Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket! http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 fy faen for en genial fyr...hjelper til eg også :) skulle fantes fler som han... hehe, han Robert på siden din kjenner jeg! :) er en kamms av meg det :D (har bodd i bergen før, og kjenner en venn av han der igjen! hehe) godt mulig jeg har hvert på fest med deg en gang i tiden og :) hehe! tar forbehold om stavefeil, har drekke! hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 ps, så på siden din at du hadde tatt masse bilder av amcars på vårmønstringen, det er bra, jenter med god smak liker vi ;) hehe! var det bra der eller?? savner bergen litt serru.. og husker vårmønstringen godt! pleide å bli bra oppmøter hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 spytter gjerne i noen kr der jeg og ja Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Noen som setter opp konto? :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 slik skulle alle gjort! Faen, er så irriterende å møte bilen sin med en stor bulk i sia!! Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg