Gå til innhold

Magisk: '97 Seat Cordoba - The Spanish Fly

Ranger emnet

Magisk

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Latest news:

Den spanske fluen ble i hui og hast kjørt til forhandleren i går for hjullagersjekk. Så da ble jeg uten bil. Men snille folka der gav meg jo en leiebil jeg kunne bruke fram til jeg får min frue tilbake. De var jo så snille og bare sa at "Du bare tar den minste mazdaen som står på siden her.." og gav meg etpar nøkler.. Jeg trykket på knappen og her blinker det i noen orange blinklys på en..

pcMazda_2_DY_16.jpg

:hvaskjera

EN MAZDA 2?!?

[ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT.

The Spanish Fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spanske fluen er tilbake i mine hender. Det var den forsåvidt på torsdag da. Deilig og kunne kjøre bilen uten den sinnsvake støyen som kom fra det ødelagte hjullageret. Da var det som å kjøre en normal bil igjen. De hadde jo dog ikke tid til å ta de andre problemene som var på bilen, men dette har jeg ikke spes hast med.

Men nå har jeg kommet til ett punkt der jeg ikke helt vet hva mer jeg skal gjøre med bilen.

Jeg venter senkefjærene i posten til uka, da dropper jeg cordobaen 40mm over hele. Men iht. senkingen har det dukket opp noen spørsmål i hodet mitt. For den forrige bilen min, VW Passat stv. ble meget høy fremme og ganske lav på baken. Der hadde jeg også 40mm over hele bilen. Er dette noe som også kommer til å skje på Cordobaen? Innspill fra gode "senkere" mottas med stor takk.

En god venn av meg snakket i at om det var hel aksling bak, så kom dette til og gjøre utslag, men om det var uavhengig, så ble det rett. Noen som har erfaringer? Bør jeg kanskje eventuelt sende tilbake og få opp ett 30-20 sett?

Og hva mer kan jeg gjøre med bilen? Får minne om at pengepungen ikke akkurat buler ut av penger da :p Større oppgraderinger av motor og slike ting tror jeg vi avskriver med det første. Eventuelle billige nettsteder som selger brukbar stylingsett til bilen er jeg også på jakt etter. En frontfanger i norge må jeg ut med over 4k for, og dette er i det meste laget for meg da jeg hverken kan eller har nære venner som kan lakke dette. Så da kommer det jo 4k i lakk oppå det igjen.

The Spanish Fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og titter litt rundt etter saker og stasj til cordobaen min. Men finner ikke noe spes jeg får så inderlig lyst på. Rieger stylingen fra http://www.streetdesign.no syns jeg ikke er spes pen. Så jeg lurer på om det kan være noen andre plasser jeg bør sjekke ut for og få tak i noe snacks. Noen gode tips? Eventuelt noe i sverige eller noe slikt?

The Spanish Fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Less is more.. Ikke ha på masse ekstra plast. Hold deg til en liten hekkspoiler, øyelokk og emblemfri grill, sørg heller for å holde bilen ren og blank til enhver tid. Nå har du jo felger og senk og bilen er jo NICE som den er!!! Kanskje lakkere helt ned kunne vært en idé? :thumb

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider