tricket Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen som har forslag til Høytallere i Mazdaen min? 6* Fremme om jeg ikke tar helt feil... Så ønsker jeg å få inn 6*9 bak, men er det mye stress med å få det til? Er 6* bak nå. :thanks Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 er masse 6,5 og velge mellom. hva hadde du tenkt deg da? i forhold til pris/kvalitet... åssen musikk sjanger hører du på? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Markro skrev: er masse 6,5 og velge mellom. hva hadde du tenkt deg da? i forhold til pris/kvalitet...åssen musikk sjanger hører du på? Nei, vet ikkke helt.! Bra kvalitet til rundt 5-6000 eller noe..! Går mest i Techno/Trance kiddie Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 tricket skrev: Noen som har forslag til Høytallere i Mazdaen min? 6* Fremme om jeg ikke tar helt feil... Så ønsker jeg å få inn 6*9 bak, men er det mye stress med å få det til? Er 6* bak nå. :thanks Hei. Hvilken årsmodell er dette? hvis det er 92-97 så står det 5*7 i dørene. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 lillemongo skrev: Hei. Hvilken årsmodell er dette? hvis det er 92-97 så står det 5*7 i dørene. mvh Er en 84/85 Mod. Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 sjekk ut dette settet fra jbl http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=612 Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 åssen forsterker skal det drives av? Måtte bare forsikre meg om at det ikke skal drives fra spiller, for da er det vel liten vits i å bruke 5000 på et komponentsett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 det stemmer ruudpus. men så dum er man vel ikke. at man kjører ett så dyrt sett på spilleren:driving Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Er da ikke stort mer enn en uke eller to siden vi hadde et eksempel her;) Men ikke missforstå, jeg dømmer deg ikke tricket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 RuuDpus skrev: Er da ikke stort mer enn en uke eller to siden vi hadde et eksempel her;) Men ikke missforstå, jeg dømmer deg ikke tricket! Hehe, :hvaskjera :roll: Nei , skal nokk ha meg en Forsterker til å drive alt dette på.. Men først og fremst må jeg nokk Få kjøpt meg komponenta ;) Så har 2x 12* Subber og 2 forsterkere til dem.. Men Er det noen så vet sånn ca Hvor mangen Tommer Bakre og fremre høytallere er i en 84/85 Mod eer? Er ikke ved bilen nå ser dere ^^ Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ikke nå igjen tricket alias nidaroo.:shake Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Mr Golf 4 skrev: Ikke nå igjen tricket alias nidaroo.:shake Mr.Golf... Vi hadde en fin tid sammen vi m'm Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Bump :D Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Seas Lotus er et greit valg i denne prisklassen. Ellers har vel Morel og Focal noe i de fleste prisklasser. Mulig det blir Seas her etter hvert, må jo sponse lokale bedrifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg