Gå til innhold

Matt svart Pug 205 på Voss?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Møtte en matt svart pug 205 på Voss her om dagen, med prøveskilter.

Så ut som den hadde ufattlig mye styling, og en svææær takvinge...

Når jeg kom mot den klarte jeg ikke og se hvilken bil det var, men fra siden og bak kjente jeg den igjen:)

Noen som har bilder av denne, evt. info?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en matt svart pug 205 på Voss her om dagen, med prøveskilter.

Så ut som den hadde ufattlig mye styling, og en svææær takvinge...

Når jeg kom mot den klarte jeg ikke og se hvilken bil det var, men fra siden og bak kjente jeg den igjen:)

Noen som har bilder av denne, evt. info?

Denne ja, en kompis kjenner han, skal prøve å få tak i litt info og bilder.

Tøff bil det, liten og tøff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærdalstunnelen. Der "alle" tar bilde av bilene sine:) Men er en bra plass å ta bilder.

Men hvorfor skal du lakke, tottatola (Coca cola? :op)? Matt svart er jo genialt. Bilen din var ordentlig pen forresten;)

hei! hehe...tottatola=coca cola ja:P har ein nabo nedi her som ikkje heilt klarte å uttale coca cola:P så blei da tottatola:) Bilen er jo tøff med svart matt, det må eg innrømme, men synes rød er så kongefarge! har litt med at min gamle 205 gutmann var rød og, og den falt i smak!:)

bilder av min gamle:

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok min Pug 205 Dimma du såg:P kjøpte den for ik så lenge sio, å nå skal den fikses opp og lakkeres rød metallic:) ligger noen bilder på denne linken:

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2654

Var den bile ja, råtøff bil... Lakker du den rød blir den bare en av mengden, da er du skikelig teit:D

Men mener det altså, matt svart er rått, rødt er kjip.. er til og med en annen bredda 205 på voss som er rød.. en av mengden:)

Den "andre" røde 205'n vet jeg ikke om er på voss enda, har ikke sett den på ett par-tre måneder.. Kul bil iallefall, var en kompis av meg som eigde den tideligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider