le0n Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Møtte en matt svart pug 205 på Voss her om dagen, med prøveskilter. Så ut som den hadde ufattlig mye styling, og en svææær takvinge... Når jeg kom mot den klarte jeg ikke og se hvilken bil det var, men fra siden og bak kjente jeg den igjen:) Noen som har bilder av denne, evt. info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Møtte en matt svart pug 205 på Voss her om dagen, med prøveskilter.Så ut som den hadde ufattlig mye styling, og en svææær takvinge... Når jeg kom mot den klarte jeg ikke og se hvilken bil det var, men fra siden og bak kjente jeg den igjen:) Noen som har bilder av denne, evt. info? Denne ja, en kompis kjenner han, skal prøve å få tak i litt info og bilder. Tøff bil det, liten og tøff. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Denne ja, en kompis kjenner han, skal prøve å få tak i litt info og bilder. Tøff bil det, liten og tøff. :) Ja gjør det, hadde vært bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Kent- Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Må være den som var på våler i helga det,var utpå banen sammen med en matt svart pug..er vel ikke SÅ mange av dem:) har ikke bilde,men hadde videokamera i dashen hele tiden,så har den sikkert på film... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Var nok min Pug 205 Dimma du såg:P kjøpte den for ik så lenge sio, å nå skal den fikses opp og lakkeres rød metallic:) ligger noen bilder på denne linken: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2654 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Steinar? :o Grattulera me ny bil! Du savna gamle pug'en ja? Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
legacy Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Var nok min Pug 205 Dimma du såg:P kjøpte den for ik så lenge sio, å nå skal den fikses opp og lakkeres rød metallic:) ligger noen bilder på denne linken: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2654 Hvor er dette bildet tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Lærdalstunnelen. Der "alle" tar bilde av bilene sine:) Men er en bra plass å ta bilder. Men hvorfor skal du lakke, tottatola (Coca cola? :op)? Matt svart er jo genialt. Bilen din var ordentlig pen forresten;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Steinar? :oGrattulera me ny bil! Du savna gamle pug'en ja? hehe! jepps! savner fotsatt den gamle:/ its still in my roots! men nå har eg denne nye å fikse på, så har nok å ha henda i! du skal ha deg 240 ser eg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hvor er dette bildet tatt? dersom du meiner det bildet med blå bakgrunn, er det tatt i lærdals tunnelen. standardplass å stoppe å fotografere d når man har bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Lærdalstunnelen. Der "alle" tar bilde av bilene sine:) Men er en bra plass å ta bilder. Men hvorfor skal du lakke, tottatola (Coca cola? :op)? Matt svart er jo genialt. Bilen din var ordentlig pen forresten;) hei! hehe...tottatola=coca cola ja:P har ein nabo nedi her som ikkje heilt klarte å uttale coca cola:P så blei da tottatola:) Bilen er jo tøff med svart matt, det må eg innrømme, men synes rød er så kongefarge! har litt med at min gamle 205 gutmann var rød og, og den falt i smak!:) bilder av min gamle: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=598 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 den dær har jeg siklet lenge etter på autodb... hadde jeg bare hatt penger! Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tør jeg å spørre hva du ga for bilen? Var på nippet til å kjøpe meg en 1.9 GTi som førstebil, kul liten go cart det..:D Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 betalte 15k for den. heilt grei pris, men skal legge ut ein del i nye deler som motor, lakk osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Var nok min Pug 205 Dimma du såg:P kjøpte den for ik så lenge sio, å nå skal den fikses opp og lakkeres rød metallic:) ligger noen bilder på denne linken: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2654 Var den bile ja, råtøff bil... Lakker du den rød blir den bare en av mengden, da er du skikelig teit:D Men mener det altså, matt svart er rått, rødt er kjip.. er til og med en annen bredda 205 på voss som er rød.. en av mengden:) Den "andre" røde 205'n vet jeg ikke om er på voss enda, har ikke sett den på ett par-tre måneder.. Kul bil iallefall, var en kompis av meg som eigde den tideligere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg