Riff Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har en 90 mod ft, som jeg har planer om å oppgradere litt over tid. Første nå blir bare å få motoren i bilen og kjøre med alt originalt. Men neste punkt er råder og å få portet en 531 topp jeg har liggende. Dysene jeg kommer til å bruke blir -968 dysene, og de levere til noe over 300 h.k. etter det jeg har lest meg frem til. Turboen er en turbonetics t3/t4 hybrid som skal kunne klare opp til 350 og intercoolern er en alu cooler som skal holde til 450. Så lurer jeg da på, bør jeg skifte ut ft stemplene med mahle eller venolia og? Eller er det noe som kan vente? Tåler de å gå opp til 300 - 350 h.k. uten at det er en fare for at de ryker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Stemplene er vel holdbare dem, alle stemplene i ET/FT/FK blokkene er vel smidde etter det jeg har fortstått.. Ville heller vurdert å kjøpe nye råder :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Ja rådene blir fra x3m-auto. 1195,- pr stk. Planen er å bygge opp motoren litt over tid. Bilen er ett rullende prosjekt så jeg må ta det etterhvert som jeg har tid. :) Men så lenge stemplene tåler det så blir det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Bytt rådene og behold stempel. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Will do. :) Blir en liten stund til enda.. men det kommer. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.