Gå til innhold

Ft stempler eller skaffe mahle/venolia?

Ranger emnet


Riff

Anbefalte innlegg

Har en 90 mod ft, som jeg har planer om å oppgradere litt over tid. Første nå blir bare å få motoren i bilen og kjøre med alt originalt.

 

Men neste punkt er råder og å få portet en 531 topp jeg har liggende.

Dysene jeg kommer til å bruke blir -968 dysene, og de levere til noe over 300 h.k. etter det jeg har lest meg frem til. Turboen er en turbonetics t3/t4 hybrid som skal kunne klare opp til 350 og intercoolern er en alu cooler som skal holde til 450.

 

Så lurer jeg da på, bør jeg skifte ut ft stemplene med mahle eller venolia og? Eller er det noe som kan vente? Tåler de å gå opp til 300 - 350 h.k. uten at det er en fare for at de ryker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår