Gå til innhold

GTI TDI GOLFEN ->"R19"<- 197hk/320nm

Ranger emnet

audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Gamle tråden min ble litt gammel og borte , så tenkte jeg starter opp en ny og bedre tråd :cool:

Her er litt info om bilen :

Orginalt fra fabrikk :

-2002 modell Golf GTI TDI 150hk/320 nm 6 gir

-Sportseter med skinn

-Navigasjon

-ESP

-Kjørekomputer

-Senket 20 mm

-Sportunderstell

-Climatronic

-Farget glass

Ettermontert

-Steg 1 Chip Dahlbäck Racing -> 197hk/420NM

-Hekkspoiler

-Hella Tåkelykter

-Stereo : Byttet alle orginal høytaler + Forsterker + 12"basskasse

-Oppgradert Bremser : EBC Greenstoff Foran+Bak

-Fjerna emblemmer , og sota vw emblem bak

-Extra sotet bakrute

-Endestuss eksospotte

-Åpent Luftfilter

Sikkert noe mer oxo jeg ikke kommer på...

Her er noen bilder :

25052006019.jpg

25052006020.jpg

25052006021.jpg

25052006018.jpg

25052006016.jpg

25052006015.jpg

25052006014.jpg

25052006013.jpg

09022006002.jpg

Gtitdi2.jpg

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte du til Sverige med bilen eller kan et vanlig merkeverksted "montere" chippen?

Fin bilm'm

Du må nok la proffe folk ta den jobben , Eneste jeg kan anbefale i Norge er vel TS-Racing , Audisentrum og FMS....

Og det er programmeringer som gjøres , og testes etter programmering, ikke bare plugg and play , det er ikke bra for motoren..

Det må jo være enormt drag i den kjerra, 420nm!!!

Men er dette kjeldent modeller som er vankselig å få tak i? Hva er toppfarten på den bilen iforhold til bensin bil?

Regner med at du skal lakkere den siste delen helt ned etterhvert. Den endestussen var litt tamt. Ellers hva bilen fint!

Tja..Toppfart .. hmm.. har fått den opp i 240 , tror den klarer 250 da ... Men så var de norske lovene da ..hehe

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en Merce som er eldre enn seg selv:op Tror ikke selveste Avantgarde har det så godt med seg selv om dagen, sett flere innlegg der han/hun har klare tegn på PMS og "lettere" irritasjonsproblemer! Men fortvil ikke Avantgarde, det finnes hjelp å få for sånne som deg. Et lite tips er å ikke være så "agressiv" med kritikken din, og heller gjøre den så konstruktiv og snill som overhodet mulig. Ser du er født i 1972, så skulle tro det gikk ann å vise litt folkeskikk da, og ikke oppføre seg som du skulle vært fjorten.

Men til topic.

Pen bil du har, audi__a41.8t:) Senk, felger og lakkere leppa foran og bak så er du langt på vei;) Pent interiør har du også. Går dårlig gjør den nok heller ikke, vil jeg tro. Planer videre med bilen er da?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider