audi__a41.8t Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Gamle tråden min ble litt gammel og borte , så tenkte jeg starter opp en ny og bedre tråd :cool: Her er litt info om bilen : Orginalt fra fabrikk : -2002 modell Golf GTI TDI 150hk/320 nm 6 gir -Sportseter med skinn -Navigasjon -ESP -Kjørekomputer -Senket 20 mm -Sportunderstell -Climatronic -Farget glass Ettermontert -Steg 1 Chip Dahlbäck Racing -> 197hk/420NM -Hekkspoiler -Hella Tåkelykter -Stereo : Byttet alle orginal høytaler + Forsterker + 12"basskasse -Oppgradert Bremser : EBC Greenstoff Foran+Bak -Fjerna emblemmer , og sota vw emblem bak -Extra sotet bakrute -Endestuss eksospotte -Åpent Luftfilter Sikkert noe mer oxo jeg ikke kommer på... Her er noen bilder : Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Serr Keeg bil du har Ali! Jeg må få testet en tur med denne... Kan ikke forestille meg draget :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Serr Keeg bil du har Ali! Jeg må få testet en tur med denne... Kan ikke forestille meg draget :D Det skal du nok få en dag :) Så skal du på hovedtreffet til VACN ??? Tenkte jeg skulle teste bilen litt på bane der :) Gleder meg grisemye ass Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Flotters :) Rekker ikke treffet desverre, bilen står til lakk osv. sjekket tråden min og siste bilder forresten? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti-power Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det må jo være enormt drag i den kjerra, 420nm!!! Men er dette kjeldent modeller som er vankselig å få tak i? Hva er toppfarten på den bilen iforhold til bensin bil? Regner med at du skal lakkere den siste delen helt ned etterhvert. Den endestussen var litt tamt. Ellers hva bilen fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Måtte du til Sverige med bilen eller kan et vanlig merkeverksted "montere" chippen? Fin bilm'm Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 smøøø bil ali;) om du skal til hoved treffet kjør med oss oppover på søndag da! sjekk linken her;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120279 Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Misunner den motoren ja.. Hva slags park-pære har du..? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Måtte du til Sverige med bilen eller kan et vanlig merkeverksted "montere" chippen? Fin bilm'm Du må nok la proffe folk ta den jobben , Eneste jeg kan anbefale i Norge er vel TS-Racing , Audisentrum og FMS.... Og det er programmeringer som gjøres , og testes etter programmering, ikke bare plugg and play , det er ikke bra for motoren.. Det må jo være enormt drag i den kjerra, 420nm!!!Men er dette kjeldent modeller som er vankselig å få tak i? Hva er toppfarten på den bilen iforhold til bensin bil? Regner med at du skal lakkere den siste delen helt ned etterhvert. Den endestussen var litt tamt. Ellers hva bilen fint! Tja..Toppfart .. hmm.. har fått den opp i 240 , tror den klarer 250 da ... Men så var de norske lovene da ..hehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Man! Du er gær`n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Man! Du er gær`n! Always BABY ... hehehhehe:thanks Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Herregud! Har du sprayet bakyktene (baklukktene) med Tectyl? Denne bilen er jo dønn original og superkjedelig :nono: (utenom Torshovpotten selvsagt) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Herregud! Har du sprayet bakyktene (baklukktene) med Tectyl? Denne bilen er jo dønn original og superkjedelig :nono: (utenom Torshovpotten selvsagt) jupp takk skal du ha , er kjedelig bil ja... hmmm.. Lurer på hva du har stående i garasjen ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Han har sikkert Merce :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sikkert en Merce som er eldre enn seg selv:op Tror ikke selveste Avantgarde har det så godt med seg selv om dagen, sett flere innlegg der han/hun har klare tegn på PMS og "lettere" irritasjonsproblemer! Men fortvil ikke Avantgarde, det finnes hjelp å få for sånne som deg. Et lite tips er å ikke være så "agressiv" med kritikken din, og heller gjøre den så konstruktiv og snill som overhodet mulig. Ser du er født i 1972, så skulle tro det gikk ann å vise litt folkeskikk da, og ikke oppføre seg som du skulle vært fjorten. Men til topic. Pen bil du har, audi__a41.8t:) Senk, felger og lakkere leppa foran og bak så er du langt på vei;) Pent interiør har du også. Går dårlig gjør den nok heller ikke, vil jeg tro. Planer videre med bilen er da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg