ealoken Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 motor er kult. men hva skal du gjøre utvendig? senk? felg? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Nja er ganske så usikker enda, prøver å holde bilen litt diskre, og la folka klø seg litt i huet når jeg drar legger dem i røyk, "dieselrøyk" he he.... Men det kommer vel smptterier etterhvert, har sotet rutene heelt frem nå f.eks.. Men tviler på at jeg senker bilen no særlig mer , bunnplata slår nedi på nesten hver dump nå så.. Og jeg som kjører sååå mye så synes jeg det ikke er noe vits, blir mye penger ut av det ... Men blir trolig en ny bil til høsten , Killometeren på denne bilen nermer seg 100 000 ... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Pen bil dette, virker som den sparker greit også.. :) Så vertfall bra ut det lille jeg fikk sett på den på Golf-treffet før Streetmeet i Lillestrøm.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Du har en Syk motor mann <3 Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Du har en Syk motor mann <3 Takk takk !!! Men kjører orginalt etpar uker nå da, Devil .. Har et par ting som skal fixes på garanti .. he he Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Takk takk !!! Men kjører orginalt etpar uker nå da, Devil .. Har et par ting som skal fixes på garanti .. he he du å di garanti greiene dine ass:P HEHE! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 :) du å di garanti greiene dine ass:P HEHE! He he , jeg vet ... Må prøve å få nooee gratis da ;) Elsker kjøpsloven Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 100 er da ingenting på en tdi :) Lyst på en slik selv jeg hvis den rette skulle dukke opp! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 100' er jo ingenting. Min tippa 195' her om dagen :) og den går som ei klokke :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 100' er jo ingenting. Min tippa 195' her om dagen :) og den går som ei klokke :D Neida , sier ikke at bilen kollapser ett 100k , men det er da man begynner å påkoste bilen med slitedeler... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 joda.. blir jo litt bytting etter 100' men men. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kan kjøpe den billig av deg jeg da veth.. :driving Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Kan kjøpe den billig av deg jeg da veth.. :driving He he , billig å billig ... tja tror jeg setter prisen et sted opp mot 220.000,- men får se når den tid kommer... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 TIL SALGS 99 62 56 36 / mzmen@chello.no Bilen kan sees/prøves i Oslo/Akershus.. Km: 101.000 Pris: 229.000 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Her er en .ink til salgsannonsen... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8230583 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg