Gå til innhold

GTI TDI GOLFEN ->"R19"<- 197hk/320nm

Ranger emnet

audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Da ble det ikke noe av salget, fikk ikke den prisen jeg ville ha, og da beholder jeg bilen selv..

Har en del planer, og bilen skal bygges opp til noe gromt !!!!

Ska ikke legge så myee penger på utseende, men kommer mye gromt under panseret.. Her skal det komme skikkelig SVART RØYK fra eksosen ;)

Planene er å komme opp i mot 250 hk , noen som sier det er umulig , men det sa man om å fly oxo ..

Har imellom tiden fått på xenon-kit 12 000K på tåkelysa, er vel ikke lov , men who cares..

21082006157.jpg

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ska ikke legge så myee penger på utseende, men kommer mye gromt under panseret.. Her skal det komme skikkelig SVART RØYK fra eksosen ;)

Planene er å komme opp i mot 300 hk , noen som sier det er umulig , men det sa man om å fly oxo ..

21082006157.jpg

ja, da kan du vente deg en dyr utfordring. Sjekk litt i england, der går det en 130hkTdi som når har 220hk. For å nå 220hk snakker vi enorme kostnader.

Så lykke til med 300.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke noe av salget, fikk ikke den prisen jeg ville ha, og da beholder jeg bilen selv..

Har en del planer, og bilen skal bygges opp til noe gromt !!!!

Planene er å komme opp i mot 300 hk , noen som sier det er umulig , men det sa man om å fly oxo ..

Har imellom tiden fått på xenon-kit 12 000K på tåkelysa, er vel ikke lov , men who cares..

21082006157.jpg

Lykke til. Koster sikkert en halv mill. å få det til

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble visst kanskje litt dyrt , men da er målet satt litt ned. 250 må jeg klare..

har lest om en som hadde 270 hester, da hadde han bygd inn en turbo fra mercedes 320 cdi.

Finnes turbokit til Golf tdi der ute, må bare finne det riktige kittet. har jo nesten 200 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

TIL SALGS DENNE GANGEN MÅ DEN BORT !!!!!!

LEGGER DEN INN TIL EN VEEELDIG LAV PRIS, SELGES TIL FØRSTEMANN MED

195.000,- , Ja jeg vet det er ganske billig, men det er fordi den mååå selges nå , grunnet boligkjøp !!!!!!!! Bilen står nå ganske orginal.

Løp og kjøp, kan motta bud, men ikke noe skambud !!! De som har sett og prøvd bilen min vet at den er verdt hvert eneste øre av den prisen..

195.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider